Tag | Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

BLOG Tag | Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!Ohh wat een mooie tag! De titel van deze tag is natuurlijk de bekende titel van het nummer van Ramses Shaffy. Uit de tijd van mijn ouders en zo. Ik kwam hem onlangs tegen op de blog van Marion en de vragen zijn leuk en origineel! Dusssss, daar gaan we!

ZING Wanneer zing je?
Ik zing eigenlijk elke dag wel. Muziek luisteren vind ik heerlijk en ik zing zowel achter mijn bureau als in de douche. Of op de fiets. In de trein (dan playback ik trouwens, telt dat ook mee?). Bij Harry in de auto (en dat vindt hij echt een hel hahahaha, zo grappig). Het liefst zing ik trouwens muziek van, uiteraard, Michael Jackson, de top 40, The Backstreet Boys, Westlife, Blue en 3T. Op het moment dat ik deze tag schrijf zit ik ook hard mee te blèren met een nummer van MJ.

VECHT – Beschrijf de laatste keer dat je hebt gevochten, voor jezelf of een ander.
Al een hele tijd vecht ik voor een fijnere mentale gemoedstoestand. Daarvoor krijg ik professionele hulp en ik hoop over 1,5 maand de therapie te mogen gaan afbouwen. Eindelijk mijn angsten overwinnen! Ben trots op mijzelf dat ik zo hard aan mijzelf werk. Alles wat ik leer neem ik namelijk ook mee voor in de toekomst! En ik ben dankbaar dat deze mogelijkheden er zijn.

It's not the future you are afraid of, it's repeating the past that makes you anxious.
Bron: Spoken.ly (z.d.)

HUIL – Ben je snel geëmotioneerd?
Ik huil eigenlijk bijna nooit, en al helemaal niet met andere mensen erbij. Van mooie muziek (daar hebben we Michael weer), heftige beelden van bijvoorbeeld de MH17 vliegtuigramp of ISIS, zielige films, documentaires of series kan ik trouwens wel instant huilen. Sommige dingen zijn ook zo verschrikkelijk!

BIDHoe uit je jouw spiritualiteit? Waar geloof jij in?
Ik geloof sinds mijn jeugd in God en ben dan ook Christelijk opgevoed. Vroeger gingen wij met het gezin naar de Hervormde gemeente, maar toen ik mijn eerste vriendje kreeg ging ik met hem mee naar de Vrije Evangelische gemeente. Dat is mij erg goed bevallen en in die kerk ben ik in mijn jeugd gebleven. Inmiddels woon ik in Barneveld en ga ik af en toe naar de Doorbrekers, ook een Evangelische kerk. Ik bid regelmatig, maar met Bijbellezen heb ik wat meer moeite. Dat zou ik eigenlijk vaker moeten doen.

LACH – Wie maakt jou aan het lachen?
Haha dat is met stipt op 1 Harry, ik vind hem vaak echt onwijs grappig! Als ik bijvoorbeeld keihard (en kapot lelijk) begin te ‘zingen’ in de auto, doet hij net alsof hij de auto aan de kant gaat zetten. Ik krijg op dat moment dan nog net niet de slappe lach haha. Heerlijk zulke flauwe humor! Ik lach trouwens sowieso wel veel, vind al gauw iets grappig haha. Om dit plaatje moest ik vandaag nog heel hard lachen:

Funny quoteWERK Werk je om te leven of leef je om te werken?
Wanneer ik mijn scriptie heb ingeleverd wil ik graag meteen hard aan de slag om centjes te sparen voor het huisje dat wij hopelijk straks samen hebben. Ook willen we graag naar Bali, dus een tijdje zal het nodig zijn om wat harder te werken. Wanneer de financiën stabiliseren hoop ik te mogen gaan werken om te leven, dat lijkt me heerlijk.

BEWONDERWie bewonder jij? En waarom?
Ja, wie zou dat nou zijn haha? Michael Jackson natuurlijk! En waarom? Dat kun je hier lezen. In dat artikel staat uitgelegd waarom ik begin dit jaar een Michael Jackson tatoeage heb laten zetten.

Ik tag vriendin Annelise en ik hoop dat zij deze tag ook wilt invullen op haar blog! En neem deze tag trouwens gerust over als de vragen jou ook aanspreken.

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube.
Liefs, Stephanie

8 gedachtes over “Tag | Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

  1. Leuk, wel best persoonlijk allemaal. Mijn zang is zo afschuwelijk dat ik niet eens durf toe te geven dat ik wel eens zing 😉

  2. Mooi ingevuld! Een ex-collega van me gaat volgens mij ook naar de doorbrekers, ik zie er wel eens filmpjes van voorbij komen op facebook 🙂 Als het minder ver weg was zou ik ook een keer langskomen.

  3. Leuk om jouw antwoorden nu ook te lezen! Ik ben zelf van de Gereformeerde kerk naar de Evangelische Gemeente gegaan. Vond het een hele fijne gemeenschap. Ik zoek nu mijn eigen weg, maar ik vind het altijd heel mooi om te lezen als mensen …. Ja, hoe moet ik dat nou zeggen? Geen idee, ik vind het geloof gewoon mooi. Ergens vind ik het jammer dat ik het kwijtgeraakt ben. Denk dat ik het daarom zo mooi vind om bij jou te lezen. X

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

