Vrolijke outfitfoto’s maken met Annelise in Brabant

Vrolijke outfitfoto's maken met Annelise in BrabantOnlangs heb ik een hele gezellige zaterdag gehad met Annelise. Zij had net een toffe camera van iemand overgekocht en we besloten hem eens goed samen uit te testen. De foto’s zijn echt onwijs leuk en spontaan geworden, blijheid!

Eerst hebben we even een kijkje genomen in de plaats waar Annelise en haar vriend een huis hebben gekocht. Mooi stukje grond en ik ben benieuwd hoe het huis er uiteindelijk uit zal komen zien!

Daarna zijn we nog een stukje doorgereden en hebben we de auto langs de berm geparkeerd. Eerst hebben we heerlijk over een ministrandje langs het water gewandeld en allebei wat random foto’s gemaakt. Daarna was het tijd voor outfit foto’s en leuke spontane foto’s. Ben heel blij met alle foto’s!

Outfitfoto's Outfitfoto's Outfitfoto's Outfitfoto's Outfitfoto's Outfitfoto's Outfitfoto's Outfit Annelise: broek markt / hemdje H&M / blouse kringloop / schoenen Scapino

Outfitfoto's Outfitfoto's Outfitfoto's Oufitfoto'sOutfitfoto's Outfit: broek Only (Noisy May) / t-shirt H&M / vest Only / schoenen Vans / armband Samsung Gear fit

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube.
Liefs, Stephanie

8 gedachtes over “Vrolijke outfitfoto’s maken met Annelise in Brabant

  1. Ah leuke foto’s! Sinds ik een nieuwe camera heb (alweer 2 maanden), geniet ik er ook echt van om foto’s te maken. Mooie omgeving ook!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

