De Beautygloss Party 2015 (18+, vrijdagavond)

De Beautygloss Party 2015 (18+, vrijdagavond)Afgelopen vrijdag ben ik samen met Annelise naar de Beautygloss Party van Mascha geweest. Het event werd dit jaar voor de vijfde keer gehouden, maar dit zou pas mijn eerste keer worden. Ik wist niet goed wat ik van het event kon verwachten, dus ik was erg benieuwd!

Ik sprak die dag ruim op tijd af met Annelise in Amsterdam. Nadat ze eindelijk een plekje had gevonden om haar auto netjes te kunnen parkeren in het drukke centrum, pakten we de tram.

Wolfcon meeten cast Teen Wolf Amsterdam mei 2015Annelise moest namelijk eerst haar VIP-tickets voor Wolfcon (cast van Teen Wolf meeten) nog ophalen in Amsterdam. Mega blij was ze!

Bijenkorf actie miniatuur parfum Viktor & Rolf AmsterdamVoordat we naar de party gingen, haalden we nog snel een miniatuur parfumflesje van Viktor & Rolf op in de Bijenkorf. Wat is Flowerbomb trouwens een heerlijke geur, wauw!

Rond een uur of 19:00 kwamen wij aan bij de Beurs van Berlage. De opening hadden we toen al gemist. Nadat we onze jassen hadden opgehangen (€0,50ct per jas) besloten we gewoon random rond te gaan lopen in het gebouw.

Review Beautygloss Party 2015 vrijdagavond 18+ 1 mei 2015Vrijwel direct zagen we Giel van StukTV staan en ik vind hem altijd erg grappig! Dussss maar even op de foto!

Bij binnenkomst was links de zaal met het hoofdpodium en allerlei stands met bekende merken.

Review Beautygloss Party 18 + vrijdagavond 1 mei 2015Omdat we niet zo goed wisten wat er allemaal te doen was, begonnen we bij de eerste stand in de hoek. Dat bleek Ici Paris XL te zijn. We lieten ons  daar opmaken door een vrolijke en vriendelijke medewerkster en zij gebruikte make-up van het merk “BE Creative Make Up”. Ik kende dat merk nog niet en was dan ook benieuwd wat zij ons voor looks kon aanmeten.

Review Beautygloss Party 18 + vrijdagavond 1 mei 2015Prachtig toch! Ik vond het Annelise erg mooi staan, vooral de lippenstift en de blush.

Review Beautygloss Party 18 + vrijdagavond 1 mei 2015En toen was ik aan de beurt!

Review Beautygloss Party 2015 vrijdagavond 18+ 1 mei 2015Nadat we allebei waren opgemaakt sprong deze goedlachse en gezellige meid opeens voor mijn neus! Zij had mijn Michael Jackson tatoeage herkend en had er zelf ook één. Dat moment wilde ik natuurlijk verenigen!

Review Beautygloss Party 2015 vrijdagavond 18+ 1 mei 2015Toen zag ik opeens blogger Tineke op een bankje zitten en besloot ik naar haar toe te stappen. Na een kort gesprekje (ik word dan nogal zenuwachtig haha), maakten we deze leuke foto samen. Ik vind dat zij echt een mooi gezicht heeft trouwens, dat kun je op deze foto ook echt goed zien!

Review Beautygloss Party 2015 vrijdagavond 18+ 1 mei 2015Ook kon je drie muntjes ophalen waarmee je een gratis cupcake, een ijsje en wat te drinken kon ophalen bij de stands. LEKKER!

Review Beautygloss Party 2015 vrijdagavond 18+ 1 mei 2015Toen zag ik plots Anna Nooshin lopen. Ik ken haar al een tijd van NSMBL, maar ben ook fan van haar nieuwe Youtubekanaal. Leuke meid!

Review Beautygloss Party 2015 vrijdagavond 18+ 1 mei 2015Nadat we een tijdje hadden rondgelopen zag ik opeens Tatjana en Awisa, twee bff’s van Mascha. Erg leuke en vriendelijke meiden!

Review Beautygloss Party 2015 vrijdagavond 18+ 1 mei 2015Omdat het niet mega druk was kon je rustig rondlopen en waren de rijen (vond ik) niet al te lang.

Review Beautygloss Party 2015 vrijdagavond 18+ 1 mei 2015Ik stond al een tijdje in de rij voor een foto met Mascha toen opeens gezegd werd dat je kaartjes met een nummer moest hebben om met haar op de foto te kunnen. Daar had ik niets over gehoord.. en ik had dus voor niets zo lang in de rij staan wachten.

Uiteindelijk is het na half 10 alsnog gelukt om met haar en Frances (Foodgloss) op de foto te gaan. Erg leuk en een mooie herinnering! Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik Mascha erg vermoeid vond overkomen. Ze was niet erg spraakzaam en ze leek echt helemaal gesloopt. Ze leek er (let op: mijn interpretatie) niet altijd helemaal van te genieten. Ze leek vooral overdonderd en ik kan mij dat goed voorstellen. Toch vond ik het wel een beetje zielig voor haar!

Review Beautygloss Party 2015 vrijdagavond 18+ 1 mei 2015Vlak voordat we weggingen kwamen we erachter dat we niet eens een foto samen hadden gemaakt, dus dat moest ook nog even gebeuren. Happy!

Review Beautygloss Party 2015 vrijdagavond 18+ 1 mei 2015En dit zijn de drie BE Creative producten die ik deze avond heb aangeschaft: Intense lipstick 009 (lover), blush 003 (precious) en de perfect & reflect highlighter pen 002.

Was jij dit jaar ook op de party? Of lijkt het je wat?

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube.
Liefs, Stephanie

7 gedachtes over “De Beautygloss Party 2015 (18+, vrijdagavond)

  1. Leuk zeg! Ik volg haar ook maar dat soort events zijn voor mij gewoon veel te ver weg. Op zich begrijpelijk dat ze erg gesloopt was, maar aan de ene kant wil je je volgers natuurlijk ook een goede indruk geven. Fijn dat het leuk was!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

