Fotodagboek #31 – Veel leuke momenten, maar ook dieptepunten

2015-05-02 16.54.56Mijn vorige fotodagboek liep tot en met 9 april en in de tussentijd is er weer veel gebeurd. Ik ben veel thuis geweest, op therapie, maar ik ben ook bijvoorbeeld naar de Elf Fantasy Fair geweest. Gelukkig wisselden nare momenten zich af met goede momenten.

Clinique foundation ivory20/04: Ik was al een tijdje niet meer zo tevreden over de Max Factor 3-in-1 foundation en besloot bij de Kruidvat op zoek te gaan naar een vervanger. Helaas viel alles tegen en kon ik echt niets vinden dat aan mijn wensen voldeed (acne-huid), dus ik besloot advies te vragen bij de DA. Deze kleur is het uiteindelijk niet geworden en heb ik teruggebracht. De lichtste kleur (Clinique 6 ivory) paste uiteindelijk het beste bij mijn huidskleur!

Schaffelaar bos Barneveld22/04: Op woendagavond besloot ik na een slopende dag een heeeele lange wandeling te gaan maken. Dat was echt heerlijk en ik heb uiteindelijk 17436 stappen gelopen (13,67 km)! Trots!

Acne behandelingen huid Skin Clinics Zwolle23/04: Die donderdag besloot ik met Nadia een middagje te gaan werken aan onze scripties. Ik keek hier blij, maar echt vrolijk word ik niet van het schrijven van mijn scriptie haha. Maar het moet toch gebeuren uiteindelijk!

Beautyblogs lezenYoutube-video’s kijken. Altijd goed ter ontspanning!

Vikings24/04 : En ook series maken mij heel gelukkig. Dit was de finale-aflevering van Vikings. Wat een ge-wel-di-ge serie!! Helaas nu weer een jaartje (?) wachten..

Mannenmoppenkalender Panorama25/04: Ik gaf Harry voor zijn verjaardag o.a. deze grappige mannenmoppenkalender van de Panorama. Staan geniale grappen in haha. Cadeautjes vriend: Skyrim en Dragon age mokOok had ik nog een aantal andere leuke cadeautjes gekocht (waaronder een Skyrim en Dragon Age mok voor zijn deel van onze uitzet) en natuurlijk taart! 

The Avengers: Age of UltronDie avond verraste ik hem ook met een avondje bioscoop. Ik had tickets gereserveerd voor de nieuwe Avengers film. Aanrader! 

Elf Fantasy Fair 2015 white walker26/04: De dag erna nam ik hem mee naar de Elf Fantasy Fair, voor mij alweer de 6e of 7e keer! Het is een 2-daags event waar mensen verkleed naartoe komen en waar je van alles kunt zien en doen. 

Elf Fantasy fair 2015 Elf Fantasy fair 2015Even poseren voor kasteel De Haar (Haarzuilens).

Ganzen barneveld bos27/04: De dag erna was Koningsdag, maar ik zat slecht in mijn vel dus we besloten thuis te blijven. We maakten in de late middag een wandeling in het bos en zagen deze ganzen met hun kuikens. Lief!

Anxiety quoteDit dus.. have some patient please. 

2015-04-28 18.42.51 (Kopie)28/04: De dag erna was ik weer alleen en bestelde ik een heerlijke pannenkoek met spek van Pannekoekenhuis Het Elfje in Barneveld. Zij bezorgen sinds kort namelijk ook pannenkoeken via Thuisbezorgd, ideaal!

Serie tips: The FollowingDie avond keek ik een aflevering van The Following. Echt een toffe serie! 

2015-04-29 08.05.15 (Kopie)29/04: Voor de app Happening stuurde ik deze foto in bij een photohunt en verdiende 10 punten. Yay! Nog steeds blij met alle spulletjes die ik van Michael Jackson verzameld heb. 

Bokkepootjestaart Op therapie nam iemand uit de groep, omdat ze jarig was, deze heerlijke bokkepootjestaart mee. Yummie!

Review, mam vertel eens (0)Via Bloggers Network ontving ik de twee boeken “Oma, vertel eens” en “Mam, vertel eens” om te reviewen en die mag ik ook nog eens aan twee van jullie weggeven. Lees hier mijn review en doe zeker mee met de winactie!

Beautygloss party 1 mei 2015, 18+ 01/05: Op vrijdagavond ging ik samen met Annelise naar de Beautygloss Party (18+) van Mascha. Een erg leuke avond gehad en het verslag is inmiddels op mijn blog verschenen.

Your worst battle is between what you know and what you feel. Dit is een hele strijd kan ik je vertellen..

Lunchen bij de V&D02/05: Die lieve Annick is weer terug uit Cuba en we gingen gezellig lunchen bij de V&D en aten heeeel veel lekkers! Mijn fruitsmoothie was echt goddelijk. En natuurlijk nam ik weer mijn favoriete broodje. 

2015-05-02 16.54.56En aaaah zooo lief al deze leuke souvenirtjes/cadeautjes! Heel erg blij mee meis, dankjewel! 

2015-05-03 18.12.0603/04: Zondag had ik een lastige dag, maar ik ben nog wel gezellig met Harry tapas gaan eten in Utrecht bij La Cubanita. Heerlijk, echt een aanrader!

Kleurboek voor Volwassenen. Kleur jezelf kalm: dierenrijk kleurboek (06/05: Van mijn moeder kreeg ik een tijdje geleden dit kleurboek voor volwassenen, genaamd “Kleur jezelf kalm: dierenrijk kleurboek (Millie Marotta). Een erg leuk kleurboek!

Zoete aardappel frietjesIk kocht eens zoete aardappelen en wilde er frietjes van maken m.b.v. de oven. Helaas werd het niet zo lekker als gehoopt..

Eendjes voerenIedere dag lopen hier heleboel eendjes voorbij. Dit keer 5 mannen en 1 vrouwtje, oh jee. Samen met huisgenootje Herlindis gaf ik ze stukjes brood.

Liefs,
Stephanie

7 gedachtes over “Fotodagboek #31 – Veel leuke momenten, maar ook dieptepunten

  1. Waarom waren de frietjes niet gelukt? Ik heb ze een keer op precies dezelfde manier gemaakt, alleen dan met olijfolie, peper en zout er nog overheen en dat was super jummy! Leuk dat je op de elf fantasy fair bent geweest! Wilde dit jaar eigenlijk ook weer eens gaan maar was de datum vergeten.. 😛

  2. Hmm zoete aardappel. Je kunt ze ook ongeveer 20 min (hangt af van de grote) in de magnetron doen, dan moet je er wel eerst gaatjes in prikken met een vork. Hierdoor krijg je een soort gepofte zoete aardappel die heel lekker is met wat peper en zout.
    Leuke foto’s =)

  3. Leuke fotos! Ik volg je nog niet zo lang, dus wist helemaal niet dat je ook last had van angsten.
    Gisteren had ik een mega paniekaanval op het strand, het blijft lastig!

  4. The Following is gecanceld :(. Moest nog aan het tweede seizoen beginnen, maar twijfel heel erg omdat ik nog niet zeker weet of de laatste aflevering eindigt met een cliffhanger of niet.

  5. Ohhh, de Elf Fantasy Fair was afgelopen maand of course! Damn, maybe ga ik daar volgend jaar weer heen, want ik vond het altijd fenomenaal om er te zijn. Al die looks, nu zou ik gaan voor de looks, maybe ook vor de honingwijn. :’) Leuke foto’s dame! Heerlijke foodpictures ook! Op Pinterest heb je trouwens leuke ideeën voor zoete aardappelen, maybe kan je daar iets mee? 🙂

  6. De angsten zijn moeilijk en niemand kan ze helaas gewoon ‘even’ bij je wegnemen. Maar je doet dingen, je onderneemt dingen en je weet dat er aan gewerkt moet worden om er mee te leven of om er van af te komen. Je komt er wel!
    Wat heb je leuke souvenirtjes gekregen van Annick. Leuk!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

