De Unsuccessful Adulting Tag

Blog tag: De Unsuccessful Adulting TagDeze grappige tag kwam ik o.a. tegen op de blogs Ikbenirisniet en Versusa. Een tag die eigenlijk gaat over onvolwassenheid. Ik ben inmiddels alweer 24 jaar oud, maar ook ik doe dingen die misschien niet zo goed meer bij mijn leeftijd passen. Forever young, right?

De tag bestaat uit 12 interessante vragen welke ik graag voor jullie beantwoord.

Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten?Oei, lastig! Ik bestelde afgelopen dinsdag een pannenkoek met spek & kaas via Thuisbezorgd. Is dat onvolwassen genoeg? Oh en ik kocht salmiak lolly’s bij de kiosk op het station, lekker!

Hoe vaak ga je vóór 22:00 uur naar bed?
Serieus nooit. Toen ik een jaar of 14 was keek ik met mijn moeder vaak ’s avonds nog een horrorfilm en die waren vaak pas rond een uur of 12/1 klaar. Sindsdien ben ik een avondmens en kan ik bijna niet in slaap komen voor 12 uur. Dus meestal slaap ik tussen 12 & 1 en sta ik op om 7 uur.

Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?
Geen..denk ik?

Wat is het laatste dat je bent vergeten?
Haha ik speel al een tijdje Hayday en ik ben vanmiddag vergeten mijn bootje op tijd te vullen. Dan baal ik echt even. Lekker volwassen hè haha.

Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?
Ja, ga ik regelmatig. Ik heb gewoon een joggingbroek met een shirtje en in die kleding zet ik best wel vaak de containers aan de weg. Terwijl ik best wel in een nette buurt woon, haha. Best gek eigenlijk, maar dat boeit me echt niets.

Wat is je meest ranzige gewoonte?
Ik bijt nagels? Dat vind ik zelf best wel ranzig (iehh al dat vuil onder je nagels..) en daarnaast slik ik mijn kauwgom nog vaak door. Oh en ik laat mijn afwas wel eens een dag of 1/2 op mijn studentenkamer staan, ook niet al te fris. En ik ben ook best wel een horder soms. Ik bewaar gewoon heel veel spulletjes en ik ruim het dan niet meteen op. Een keer in de zoveel tijd hou ik dan een grote schoonmaak en pleur of geef ik gewoon alles weg. Maar dat is niet echt ranzig denk ik? Dat is meer rommelig haha.

IMG-20140205-WA0002Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?
Alleen maar haha. Het zijn allemaal zwarte, korte sokken, dus ik neem niet eens meer de moeite ze bij elkaar te zoeken. Het staat altijd wel een beetje sullig als ik een kortere broek draag en mijn sokken niet matchen qua hoogte. Nou ja, ach..

Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?
Ik ben echt een beetje saai als het aankomt op het gebruiken van emoji’s, dus echt lelijke gebruik ik volgens mij niet. Oké ik ga ze proberen te omschrijven: de emoticon die het kusje geeft, de vriendelijke emoji met blosjes op de wangen, de blije emoji met tranen uit de ogen en de gespierde arm gebruik ik het meest. Oh! Heel soms stuur ik dat drolletje met oogjes naar iemand, die is wel kinderachtig :P.

Wat is je meest nerderige eigenschap?
Ik kijk 3 miljoen series en ben ook echt verslaafd aan alles wat daarmee te maken heeft. Daarnaast ben ik echt fan van computeren en het internet en vind ik het leuk om daarmee te prutsen en nieuwe dingen te leren. Ik speelde Knights&Dragons met Harry (smartphone game) en was daar een belangrijke speler in de guild. En ik probeer beter te worden met League of Legends. Lekker nerdy denk ik zo haha.

Een Game of Thrones fan zal deze meme wel snappen, hehe:

game-of-thrones-funny-joke-about-killing-main-characters
Bron: pics-for-fun.com (z.d.)

Wanneer is voor het laatste het eten dat je kookte mislukt? Wat was het?
Nou iedere avond zo ongeveer. Ik heb echt een hekel aan koken en na 7 jaar studentenleven is dat alleen maar erger geworden. Soms leef ik gewoon een week op brood en salades en raak ik het gasfornuis niet eens aan. Gisteren at ik weer eens groenten, had ik 0,0 geduld en brandde het vlees aan. Pff.

Welke tik komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt?
Als ik mij heeeeel ongemakkelijk gevoel in een gesprek (of gewoon moe ben..), dan ga ik naar de grond kijken. Dat is het enige wat ik me zo snel kan bedenken?

Wat was de laatste rekening die je “verstopte”?
Allemaal haha? Ik woon op mijzelf (studentenhuis), dus heb aan niemand mijn rekening te verantwoorden behalve aan mijzelf. Harry kan trouwens alles wel inzien via het programma Cashflow dat op mijn pc staat, maar daar kijkt hij nooit naar. Maar nee hoor, ik ben heel open en eerlijk over mijn inkomsten en uitgaven, daar hoef ik niet over te liegen.

Leuke vragen haha! Neem de tag gerust over op je blog.

Veel liefs, Stephanie ❤
Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube

7 gedachtes over “De Unsuccessful Adulting Tag

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

