Fotodagboek #32 – Animal Event, paniekaanval & weer doorzetten

Animal Event, geitIn mijn vorige fotodagboek benoemde ik al dat ik zowel mooie momenten heb, maar ook veel lastige momenten. Dat was afgelopen weken niet veel anders en ook deze momenten zal ik voortaan proberen te benoemen. Veel blogs laten positiviteit zien, en ook ik doe dat, maar het is helaas niet altijd happy happy joy joy..

Steenbok zonnigere tijden07/05: Op Timehop kwam ik dit berichtje tegen. Toen ging het heel erg slecht met mij en had ik een erge depressie. Inmiddels breken er inderdaad zonnigere tijden voor mij aan en laat ik inderdaad dingen achter mij. Ik vul de toekomst nog vaak negatief in, maar dat gaat steeds beter. Dus sommige horoscopen kloppen dus écht :).

Zijdehoender08/05: Die vrijdag ging ik gezellig op bezoek bij een vriendin, even goed bijkletsen. En aah, wat heeft ze toch leuke, tamme kipjes!

Hayday level 53Ik speel echt iedere dag eventjes Hayday en ik vergat mijn bootje te vullen die dag. Dat gebeurd mij echt zo vaak, haha. Heb ik al die producten eindelijk klaar, is mijn bootje gone.

Taart09/05: Die zaterdag werd mijn broertje 22 en vertrokken Harry en ik die middag naar Brabant. Hem hartelijk gefeliciteerd met zijn verjaardag en vervolgens deze heerlijke taart gegeten. Yum!

Mc Donalds RotterdamWe vertrokken vrij laat uit Brabant, dus we besloten in Rotterdam naar de McDonalds te gaan, want we hadden honger als een paard. Juist op díe momenten vind ik McDonalds echt heerlijk!

2015-05-10 11.04.2110/05: Die zondag vertrokken Harry en ik naar Hilvarenbeek (Beekse Bergen) waar het Animal Event weer werd gehouden. 

DIERENSPECIAALZAAK VAN HET JAAR 2015 Animal EventDit jaar was ik voor de vierde (en laatste?) keer mystery guest voor de verkiezing “Dierenspeciaalzaak van het jaar 2015“. Ik heb zeven winkels bezocht in de afgelopen maanden en op het Animal Event werden de twee winnaars (1 grote, 1 kleine winkel) bekend gemaakt.

De winnaars waren De Boer Dier & Ruiter uit Muidenberg en Faunaland Paul Meevis uit Weert. Extra leuk dat de winkel uit Weert had gewonnen, want die heb ik dit jaar bezocht. Avonturia Vogelkelder uit Den Haag won de publieksprijs. Terechte winnaars!

Dock Diving Animal Event 2015Dit jaar was er ook een Dock Diving team, onwijs leuk om te zien!

2015-05-10 14.24.33Haha lief deze geit. Blijkbaar gaat deze geit in een film spelen. Welke kan ik mij niet meer herinneren. 

De Nederlandse New Foundlander CluDe Nederlandse New Foundlander Club liet zien hoe de honden drenkelingen uit het water halen, erg leuk om te zien!

2015-05-10 15.49.33We hebben een erg leuke dag gehad met heerlijk weer. Het Animal Event trok trouwens dit jaar maar liefst 32.550 bezoekers, wauw!

Bommel Beer eetcafe TilburgDie avond besloten we uit eten te gaan bij Bommel Beer (Beren eetcafé) in Tilburg. Het eten was KAPOT lekker en we zaten bomvol aan het einde. Aanrader!

Die avond kreeg ik gigantische paniekaanval en kon ik helemaal niet meer ‘normaal’ nadenken. Het duurde echt 3/4 uur en uiteindelijk viel ik uitgeput in slaap bij Harry. Niet handig, want ik moest die dag erna nog naar therapie en dus helemaal terug naar huis nog. 

Ik heb die dag maar therapie overgeslagen en heeeel (!) veel geslapen. Woensdag was ik uiteindelijk wel weer wat “hersteld” en ben ik weer met goede moed naar de therapie gegaan. Een lastige therapie-dag gehad, maar ik heb er zo onwijs veel aan gehad, dat ik bijna dankbaar ben voor die paniekaanval. Die zorgde er tenslotte wel voor dat mijn “muur” af was gebroken en de emoties er eens uit konden komen. 

Stap voor stap.. 

“You have to have been through it, in order to understand it..”

Mooie lucht 14/05: Wat een prachtige lucht weer! Daar kan ik echt van genieten. Het was niet een al te beste week qua emoties, maar ik heb wel weer veel geleerd van therapie. Het werkt goed voor mij en ik ben blij dat ik stap voor stap vooruit ga.

Green Ice Tea17/05: Afgelopen zaterdag kwam Harry een dagje naar mij toe en gingen we gezellig wat drinken bij De Babbel. We hebben een héle fijne dag gehad samen, heerlijk die momenten!

Pff wat een week.. maar erg veel geleerd en ik weet nu hoe sterk ik kan zijn, ondanks de moeilijke momenten. I CAN BEAT THIS!

Veel liefs, Stephanie
Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube

12 gedachtes over “Fotodagboek #32 – Animal Event, paniekaanval & weer doorzetten

  1. Goed van je! Je komt er inderdaad wel. Sommige paniekaanvallen zorgen er ook voor dat je juist vooruit gaat, hoe naar ze ook zijn.

  2. Mooie dagboek! Ik herken het wel, soms heb ik ook nog van die dagen. Al neemt dat steeds meer af gelukkig. Die tijd komt er voor jou ook vast wel 🙂 Ik ben ook naar Animal Event geweest, super leuk weer! Die geit heb ik ook op de foto staan hihi. Liefs

    1. Lastig hè zulke dagen! 😦 Fijn dat ze bij jou afnemen! En wat leuk dat je ook naar het Animal Event bent geweest Heb je er wat over geschreven op je blog? gaat kijken
      Leuk je blog trouwens, ben je gaan volgen :)!

  3. Gelukkig ook veel fijne momenten 🙂 Wat leuk die dieren zeg! Als Animal Event wat dichterbij zou zijn, zou ik daar ook wel graag naar toe willen!
    Zo een paniekaanval is verschrikkelijk. Laatst had ik ook weer een flinke. Al heeft het mij ook een soort van geholpen, omdat ik weet dat ik weer wat meer bezig moet zijn met mijn gezondheid..

    1. Ja het Animal Event is echt leuk om eens heen te gaan :D. Je moet wel van dieren houden, want die zijn er heeeeel veel op zo’n dag haha.
      En een paniekaanval is inderdaad vreselijk! Het klopt wel wat je zegt.. ik zorg vaak slecht voor mijzelf rond die periodes, dus het is ook wel weer een reminder inderdaad!

  4. Wat vreselijk naar die paniekaanvallen. Niet tegen vechten, blijven bewegen en erover praten tijdens zo’n aanval werkt het best heb ik eens gehoord. Maar je hebt therapie dus die weten het vast het best. Wat leuk trouwens dat animal event! Nog nooit van gehoord.

    1. Ja, ze zijn heel erg naar! Ik leer er nu op therapie mee om te gaan en hopelijk krijg ik ze straks steeds minder vaak, want soms is het echt heel heftig :(. En het Animal Event is echt een leuk dagje uit, vooral als je een dierenliefhebber bent!

  5. Hayday en dat soort spelletjes zijn leuk maar het is zo jammer dat ze zo proberen dat je er geld aan gaat uit geven met die producten en zo 😦 En whaha die kip! Awesome kippie!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

