Tag | Get Your Freak On

Tag, get your freak onOp de blog van Iris kwam ik deze leuke tag tegen! In deze tag beantwoord ik vijftien ‘freaky’, (een beetje gekke) vragen. Zo lees je of ik een gekke fobie heb en welke kant van het bed mijn voorkeur heeft.

1. Welke nickname gebruikt alleen je familie voor je?
Meestal word ik Steef, Stef, Droene, Droenie, Drune of Druun genoemd. Lekker simpel, haha.

2. Wat is een rare gewoonte van je?
Nagels bijten. Dat vind ik best een rare gewoonte, het slaat namelijk echt nergens op en is ook nog eens heel erg vies. En mijn nek knakken. Ook niet al te best voor mijn lichaam.

3. Wat zijn jouw fobiën?
Ik ben als de dood voor spinnen, torren, LANGPOOTMUGGEN (gosh, zo eng), kakkerlakken, grote vliegen enzovoort. Alles eigenlijk met 4 pootjes of meer.

Vogelspin vasthouden Groenhorst College BarneveldEn tóch heb ik na al die jaren mijn angst overwonnen en na 6 maanden stage een vogelspin en een schorpioen vastgehouden. Hallelujah! Genezen ben ik niet en ik ben er nog doodsbang voor, maar ik heb het wél gedaan haha. (Zie hier het artikel)

4. Welk liedje zing je stiekem heel hard mee als je alleen bent?
Haha alles? Ik hou van meeblèren en vind heel veel soorten genres muziek leuk. Mijn favoriete nummers op het moment zijn Jij bent van mij van Xerxes Naseri, Stole The Show van Kygo, One Last Time van Ariana Grande en Forbidden Voices van Martin Garrix. Heerlijke muziek!

5. Wat is irritant aan jou of waar irriteer jij je aan bij anderen?
Ik ben soms echt een kletskous en ik kan mij voorstellen dat sommige mensen dat wel irritant zouden kunnen vinden. Tegenwoordig luister ik trouwens wel een stuk beter en zijn de gesprekken vaak wat gelijkwaardiger, haha. Ik vind het irritant wanneer mensen alleen maar over zichzelf praten, niet oprecht geïnteresseerd zijn, constant zitten te bewegen met hun benen of voeten wanneer zij zitten en mensen die opeens voor mij stil gaan staan in een winkelstraat. Aargh!

6. Wat voor gewoonten heb je als je nerveus bent?
Ik ga dan vaak nagelbijten of op mijn hoofd zitten krabben (op 1 bepaald plekje, niet al te best..). Ook bijt ik snel op mijn lip en richt ik mijn ogen naar de grond. Oh en ik ga sneller praten, dat heb ik ooit eens als feedback gehad tijdens een presentatie haha.

Bed studentenkamer
Dit is al 7 jaar mijn bed #studentenleven

7. Aan welke kant van het bed slaap je?
Ik slaap in een eenpersoonsbed, dus dan heb je weinig keuze haha. Als ik met Harry slaap lig ik aan de kant van de muur met mijn ogen daarnaartoe gericht.

8. Hoe heette je eerste knuffel?
Ik had meerdere knuffels, maar geen namen voor zover ik weet?

9. Wat bestel je altijd bij Starbucks?
Ik lust geen koffie en thee, dus ik kies altijd voor een warme chocolademelk met slagroom! Yummmm!

10. Welke beautyregel raad je iedereen aan maar houd je je zelf niet aan?
Niet teveel foundation gebruiken, jezelf regelmatig insmeren, iedere dag je huid netjes insmeren met dagcrème (i.v.m. rimpels later!!) en je haar niet iedere dag wassen.

11. Wat is jouw positie onder de douche?
Ik sta met mijn rug naar de douchekop toe, eigenlijk nooit andersom. Vet raar als ik erover nadenk, andersom lijkt me namelijk he-le-maal niet fijn! Dan krijg je toch alle shampoo in je ogen?

12. Heb je gekke body skills?
Hmm ik heb geen idee? Ik kan een raar geluid maken met mijn keel? Dat vinden mensen vaak best wel freaky. Verder kan ik me serieus niets bedenken. Oh en ik kan trouwens ook met 1 oog scheel kijken en met het andere oog normaal, haha!

Milka Lu Chocolade
Bron: Ulabox.com (z.d.)

13. Wat is je favoriete slechte snack?
Heb je even? Haha! Ik eet het liefst ieder uur een reep chocolade (Milka LU), aardbeienveters van Look-o-Look, salmiaklolly’s, Hamka’s chips, yoghurt met hagelslag, stokbrood, chocoladepepernoten etc. De wat gezondere snacks: passievrucht, havermout, mango, smoothies en aardbeien!

14. Wat is een stopwoord van je?
Wauw.. en wtf..

15. Wat draag je in bed?
Meestal een 3/4 joggingbroek en een hemdje.

Wat een grappige tag! Ik moest bij sommige vragen wel even goed nadenken, maar het is mij gelukt! Foto’s bij dit artikel zoeken was wat lastiger, dus neem ze niet te serieus haha.

En? Wat is jouw favoriete snack? 🙂

Veel liefs, Stephanie.
Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube

8 gedachtes over “Tag | Get Your Freak On

  1. Leuk om te lezen, had hem nog niet gezien. Nagels bijten doet vriendlief ook, zo irritant. Mijn favoriete snack… pfff… geen idee eigenlijk… gewoon alle drop

  2. Leuke tag is dit! Mijn favoriete snack is denk ik chocola, of pringles. Aardbeien en ananas vind ik overigens ook heerlijk!

  3. Hihi heel leuk om te lezen! Dat sneller praten bij zenuwen heb ik ook. Ik weet het van mezelf maar kan het toch niet remmen Haha. En die spin! De rillingen lopen alleen al over mijn rug bij het zien van die foto 😉 heel stoer dat je dat gedaan hebt!

  4. Heel leuke tag! Ik bijt ook op mijn nagels, maar ik probeer mijn nagels altijd te lakken, zodat ik bij het afbijten ook mijn manicure verpest :p Dan leer je het snel af!
    En, brr, ik ben ook echt ban van spinnen en alles met meer dan vier pootjes. Wat knap dat je dat gedurfd hebt! Ik krijg al kippenvel als ik naar de foto kijk. 🙂
    x, Lena

  5. Wat een grappige tag! Heel leuk om te lezen! 🙂
    Ik kan er ook heel slecht tegen als iemand alleen maar over zichzelf praat… Niet dat ik zo graag over mijzelf wil praten, maar vooral voor andere mensen die wel graag wat willen zeggen.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

