Fotodagboek #33 | Libelle Zomerweek, MJ fandag & Game of Thrones expositie

Fotodagboek #33 - Libelle Zomerweek, MJ fandag & Game of Thrones expositieAfgelopen twee weken waren leuk! Ik ging met mijn moeder naar de Libelle Zomerweek, ontmoette andere Michael Jackson fans in Bussum en ging naar de Game of Thrones Expositie in Amsterdam. Allemaal toffe dingen dus!

HayDay level 5417/05: Ik speel nog steeds even iedere dag het spelletje HayDay op mijn telefoon. Zo’n leuk spel! Nu alweer level 54.

2015-05-20 21.33.5320/05: Ohh ik vond deze lucht zo mooi dat ik er echt even een foto van moest maken.

Timor Steffens interview De Metro krant, Michael Jackson22/05: Onderweg in de trein naar Utrecht las ik dit stukje over Timor Steffens in De Metro. Ik ben niet snel jaloers, maar ik ben toch zo jaloers op het feit dat Timor tijdens This Is It met MJ heeft gedanst. Wat een geweldige ervaring moet dat geweest zijn! Ben erg benieuwd naar zijn eigen show, al ga ik er niet naartoe.

Libelle Zomerweek winactie fietsIk had die dag met mijn mams afgesproken om gezellig samen naar de Libelle Zomerweek te gaan.

Lange Frans Fiesta del Sol LIbelle ZomerweekWe hebben een hele gezellige dag gehad samen en hebben zelfs nog Lange Frans met zijn band zien optreden. Ik had hem nog nooit live gezien, maar hij maakte er echt een feestje van! Zelfs “Het Land Van” kwam nog voorbij, good old times..

Uit eten sate Utrecht23/05: Die zaterdagavond vierde Annick alvast haar verjaardag met vriendinnen en we aten gezellig wat in Utrecht.

Michael Jackson fan-dag, genaamd Dancing Machine 201524/05: Op zondag ging ik naar mijn eerste Michael Jackson fan-dag, genaamd Dancing Machine 2015. Het werd georganiseerd in The Spot in Bussum. Ik ging ernaartoe met Wenxia en Nayerra, fans die ik heb ontmoet tijdens de meeting met de mannen van 3T vorig jaar (zie hier). 

Michael Jackson impersonator: Leon Loyal. Michael Jackson impersonator: Leon Loyal.

Michael Jackson impersonator: Leon Loyal. Michael Jackson impersonator: Philly T

Michael Jackson impersonator: Leon Loyal. Michael Jackson impersonator: Milly Magic. 

Michael Jackson / Jackson 5 lp Er waren ook lootjes te koop voor het goede doel, dus ik kocht er een aantal.

Michael Jackson / Jackson 5 lp En daarbij won ik deze toffe LP van The Jackson 5! Aaah zo tof, die kan bij mijn MJ/Jacksons-verzameling.

 Pizza Pazzani Westergasfabriek reivew28/05: Donderdag ging ik éindelijk naar de Game of Thrones Exhibition in Amsterdam. De expositie was te zien in de Westergasfabriek en wij konden naar binnen van 19:00-20:00. Daarvoor aten we pasta bij Pizza Pazzani, erg lekker!

Game of Thrones Oculus Rift Experience AmsterdamDit gedeelte v.d. expositie was héél tof! Een aantal jaren geleden ben ik ook geweest, maar toen was deze experience er niet. Via Oculus Rift nam je een kijkje op The Wall, awesome!!

Yscuypje Amsterdam ijswinkel WestergasfabriekDaarna aten we nog even een ijsje bij IJscuypje.

Hotel review30/05: Afgelopen weekend overnachtte ik met Harry in Hotel “De Vier Heemskinderen” in IJzendijke. Mijn review lees je hier.

Brugge stedentripEn we reden naar Brugge om daar een middag rond te wandelen. Ik vind het daar toch zó mooi! Een sfeervolle bestemming voor een dagje weg.

Winter is Coming Game of Thrones S05E0801/06: En OMG, Game of Thrones. Do I need to say more?! Wauw, wát een aflevering was S05E08!! WINTER IS COMING!

2015-06-04 14.00.3404/06: Op therapie was een groepsgenoot aan de beurt met “thema” en nam o.a. taart en smoothies mee. Yummmmm!

Ben jij ergens écht fan van?

Veel liefs, Stephanie
Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube

13 gedachtes over “Fotodagboek #33 | Libelle Zomerweek, MJ fandag & Game of Thrones expositie

  1. Ik ben nergens echt echt fan van. Maar Game of Thrones is echt geweldig! De aflevering van afgelopen week was echt super goed, hij staat zeker in mijn top 3! Jammer dat het alweer bijna voorbij is..

  2. Wat tof dat je bij de Game of Thrones expositie bent geweest! Ik ben nog maar bij aflevering 5 van de serie, dus ik denk dat ik er nog lang plezier aan kan beleven.

  3. Wat een fijn weekje! En inderdaad OMG die (inmiddels één na) laatste afl! De laatste moet ik nog zien, maar heb er zin in!
    Haha, Lange Frans! Hij zat op mijn middelbare school en ging toen ik in de eerste klas (en hij oud-leerling) was voor ons optreden!

  4. Leuke foto’s en wat een hoop lekker eten allemaal! En ik zie een aantal bekende gezichten, onder meer Milly. die heb ik ook verschillende keren gezien. Aardige jongen.

      1. Ik ken hem ook van MJ meetings. Jaren geleden ging ik daar ook nog wel eens heen, maar ben dsarmee gestopt omdat er veel tijd Rn geld in het reizen ging zitten en ik drukte gewoon niet zo prettig vind en altijd in m’n eentje ben.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

