Update juni | Op vakantie, solliciteren, afbouw en verhuizen!

Update juni | Op vakantie, solliciteren, afbouw en verhuizen!Vandaag heb ik een persoonlijke update voor jullie. Ook komen er even tijdelijk geen artikelen online. Ik ga namelijk 18-26 juni op vakantie naar Andalusië (nogmaals bedankt Travellab) met vriendin Stephanie. Benieuwd waar ik verder druk mee ben?

Vakantie naar Andalusië
Morgen ga ik samen met een vriendin 9 dagen op autorondreis naar Andalusië. Mijn koffer heb ik gisteren al ingepakt en de rest eromheen heb ik ook allemaal al geregeld. Ik kan niet wachten om heerlijk een aantal dagen in de zon te kunnen vertoeven!

Barneveld > Dordrecht
Sinds 2008 woon ik op kamers in Barneveld en heb ik bijna mijn derde, en laatste studie afgerond. In augustus wilde ik gaan verhuizen, maar het is allemaal iets sneller gegaan! Ik heb namelijk onlangs de sleutel gehad van mijn nieuwe appartementje in Dordrecht, een plekje helemaal voor mij alleen! Het is een 100-jaar oud pand en de woning heeft mooie ornamenten op het plafond en een hele gave, ouderwetse schuifdeur! Half juli hoop ik in de woning te trekken en officieel verhuist te zijn. Yay!

Afbouw therapie
Half juli ben ik klaar met deeltijdtherapie (3 dagen per week) waar ik in november mee begon om mijn depressie en angststoornis te overwinnen. En dat is (grotendeels) gelukt! Ik voel mij niet meer depressief en mijn angsten hebben vaak niet meer de overhand. Ik ben dankbaar dat ik dit traject heb mogen volgen, want ik ben er nóg sterker van geworden! Nu heb ik voor altijd de handvatten en tips om moeilijke situaties beter te kunnen doorstaan.

Ik zit verder goed in mijn vel de afgelopen tijd, loop rond met een glimlach en ik ben mijzelf weer. Heerlijk!

Solliciteren naar een leuke baan
Vanaf juli zal ik dus woonachtig zijn in Dordrecht en ik ben hard op zoek naar een toffe baan voor 20 tot 40 uur. Het liefst vind ik een baan binnen de dierenbranche, maar ook de administratieve functies spreken mij erg aan en ik wil daar graag meer ervaring in opdoen. Hopelijk vind ik snel een uitdagende, interessante baan! Het liefst omgeving Dordrecht, Rotterdam, Gorinchem etc. Dus als jullie tips hebben; graag!

Scriptie
Mijn scriptie staat even op een laag pitje i.v.m. het verhuizen en solliciteren. Mijn pva is goedgekeurd, dus ik moet nu ‘alleen’ nog de rest van mijn scriptie schrijven. Ik heb een planning gemaakt hiervoor en ik hoop in december 2015 af te mogen studeren. Met maar een half jaartje vertraging, dus dat valt mij nog erg mee!

Louis Tomlinson Brussel

One Direction
Afgelopen vrijdag en zaterdag was ik in Brussel samen met vriendin Jenine. We hebben op zaterdag van half 12 tot 5 uur buiten in de bloedhete zon gewacht tot we het stadion binnen mochten. Het voorprogramma McBusted was leuk, maar niet echt mijn soort muziek. Ze zongen wel Year 3000 van Busted, nostalgie!

Daarna was het tijd voor One Direction en aaaah, ze zijn zo leuk! Ik voel me stiekem véél te oud hiervoor, maar dit is echt een beetje mijn guilty pleasure haha. Jammer dat Zayn er niet bij was, maar ze waren met z’n vieren ook ‘compleet’ vond ik! EN ze zongen voor het eerst 18 en No Control live, zo tof! Echt mijn complimenten aan Louis voor zijn stukken in No Control, want hij zong echt heel goed!

Om half 3 ’s nachts waren we weer terug in Nederland, wat een weekend haha. Heerlijk! Dit was ons tweede optreden en het liefst willen we nóg een keer!

Ramsay Bolton: And I Accept Your Surrender

Overige
– Game of Thrones: OMG I CAN’T EVEN…..!!! Hoop dat Melisandre even een trucje uithaalt.
– Orange is the New Black: seizoen 3 is begonnen en het is echt zo’n leuke serie. Echt gaan kijken hoor! Ik ben inmiddels alweer bij aflevering 6 geloof ik.
– Winactie blog: Dennis en Marieke zijn de winnaars! Gefeliciteerd! Zie hier het artikel.

En hoe gaat het met jou? 🙂

Veel liefs, Stephanie
Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube.

7 gedachtes over “Update juni | Op vakantie, solliciteren, afbouw en verhuizen!

  1. Wauw een huis van 100 jaar oud! Ziet er megamooi uit ook 😀 En naar Andalusië… heerlijk! Misschien schandalig, maar ik kan dus echt niet één nummer van One Direction opnoemen… 😉

  2. Wauw, wat een heerlijke dingen zijn er op jouw pad gekomen dame! Geniet ervan! Een nieuw appartementje? AMAZING! Gefeliciteerd topper, wat zalig zeg. 😀 En vakantie, bijna afstuderen, spannende tijden, geniet van je vakantie, goed ontspannend dame. ❤ Je bent goed bezig!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

