Event | Q-Music Foute Party Den Bosch & 3T ONTMOET!

Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET!Vorig jaar heb ik na ál die jaren éindelijk 3T ontmoet bij Back to the 90’s in Ahoy. Dit jaar kwamen ze weer optreden, maar nu op de Foute Party in de Brabanthallen in Den Bosch. Onwijs leuk, dus daar ben ik die vrijdagavond natuurlijk naartoe geweest!Voor wie de jongens van 3T niet kennen, zo zagen ze eruit toen ik fan werd:

Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET!Daarna was het lang stil, o.a. door het overlijden van hun moeder, maar ook door de aanklachten tegen oom Michael.

Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET!In 2003/2004 keerden ze terug met hun nieuwe album Identity, bekend van o.a. Stuck On You en Sex Appeal. Daarna was het weer stil en in 2009 planden ze een comeback. Helaas ging dit niet door in verband met het overlijden van oom Michael Jackson.

Uiteindelijk hebben ze twee albums uitgebracht, namelijk Brotherhood en Identity. En ik vind beide albums echt heel tof! Vooral Anything en I Need You blijven favoriet. Eind 2015 hopen ze opnieuw een album uit te gaan brengen. Can’t wait!

Foute Party Q-Music.
Toen we aan kwamen rijden met de auto (samen met mijn vader en broertje) zag mijn vader 3T plots staan!

Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET!Ik liep er rustig naartoe en het bleek dat ze een documentaire aan het opnemen waren. Ik heb ook een contract moeten tekenen, zodat ze beelden waar ik op sta mogen gebruiken.  Zo benieuwd naar de documentaire!Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET!Ik had afgesproken om met Wenxia en nog een aantal andere fans naar de Brabanthallen te gaan en daar te verzamelen. Uiteindelijk waren we met een groep van zo’n 7 fans, erg leuk! Er waren zelfs twee fans uit Duitsland en één helemaal uit Frankrijk. Heel tof om nieuwe, leuke mensen te mogen ontmoeten.

Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET!Na het lange wachten liepen we als één van de eersten naar binnen en we zochten een mooi plekje uit helemaal vooraan bij de hekken.

Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET! We moesten nog zo’n 2 uur wachten tot 3T begon, dus ik ben samen met de andere fans lekker uit mijn dak gegaan op 90’s muziek, heerlijk! Denk aan muziek van The Backstreet Boys, Five, Scooter etc. Awesome!! 

Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET!
Copyright: Suzanne

Ze zongen: Anything, Can You Feel It & Shake Your Body (Jackson 5), Rock With You & Human Nature (Michael Jackson), Why, Stuck On You en als laatst I Need You. 

Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET!
Copyright: Wendy

Ahh Michael, zo’n prachtig eerbetoon! Heb echt een traantje weggepinkt. Het gehele optreden van zaterdag is trouwens hier terug te bekijken.

We hebben écht een hele gezellige avond gehad en 3T ook nog even gezien na de show. Tijdens het optreden had ik nog oogcontact met Taryll en na afloop gaf hij mij spontaan een knuffel en zei hij dat hij me had zien staan tijdens het optreden. Zo leuk dat persoonlijke contact! De mannen zijn echt heel vriendelijk, altijd in voor een praatje & foto en ze doen helemaal niet uit de hoogte o.i.d.

Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET! Taryll JacksonTARYLL JACKSON
Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET! Taj JacksonTAJ JACKSON
Event | Q-Music Foute Party Den Bosch en 3T ONTMOET! TJ JacksonTJ JACKSON

Het was ZOOOO leuk! Ik kan niet wachten tot het derde album uitkomt eind 2015 en natuurlijk de tour.
Zin in!!

Ken jij 3T eigenlijk? 🙂

Veel liefs, Stephanie
Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube.

9 gedachtes over “Event | Q-Music Foute Party Den Bosch & 3T ONTMOET!

  1. Jammer dat ik maar één keer op ‘leuk’ kan klikken, want dit is echt SUPERLEUK!!! Wat geweldig dat je dat mee hebt gemaakt zeg! Je straalt ook helemaal! 😀 Ik vond 3T altijd geweldig en live concerten zijn altijd zooo gaaf!

  2. Of ik 3T ken??? Zonder 3T kende ik jou niet, haha!
    Leuke blog… jammer dat we niet dezelfde avond gingen! Jammer dat ik je het hele weekend niet gezien heb! Dus… hopelijk komen ze gauw weer! 😉
    Liefs Wendy

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

