Fotodagboek #34 | One Direction, Andalusië en 3T ontmoeten

Gran Hotel Benahavis viewEnnn ik ben weer terug van vakantie! Het was heerijk om er even tussenuit te zijn en Andalusië was geweldig! Daarna nog even een paar dagen gerelaxt en nu toch weer even bloggen. Benieuwd naar mijn foto’s vanaf 4 juni?

Raphael Montes - Perfecte Dagen05/06: Die vrijdag was het heerlijk weer en besloot ik dit boek te gaan lezen. Het verhaal was heel onrealistisch en bizar, maar dat maakte het boek wel interessant. Heb hem diezelfde dag nog uitgelezen.

One Direction Brussel13/06: AAH ik ging die vrijdagavond met Jenine naar Brussel, want we zouden naar One Direction gaan die zaterdag. We hebben zaterdag van 11:30 tot 17:30 in de rij gezeten, ik dacht dat ik gek werd haha!

Op het einde had ik echt totaal geen geduld meer en toen moest ook het voorprogramma nog beginnen. Hier kijken we nog blij in de rij, haha. We hadden trouwens een staanplaats!

Louis One Direction BrusselLouis, mijn favourite! :3

One Direction BrusselZoooo’n gaaf concert! Als ik nog 16 zou zijn, zou ik helemaal fan zijn geweest haha. We voelden ons trouwens wel weer 16, dus we zijn helemaal los gegaan haha. (Foto: Stephanie van Drunen).

HET WAS ZO LEUK!

La Place Lunch Utrecht16/06: Voordat ik op vakantie naar Spanje zou gaan, heb ik nog met Annick afgesproken in Utrecht. Het eten bij La Place is áltijd lekker, echt een aanrader! We hadden een erg gezellige middag!

Jurkje Vero Moda zomer 17 euroDie middag met Annick kocht ik ook dit leuke jurkje (Vero Moda/Only) voor maar 17 euro. Hij is er ook in het beige/huidskleur.

Geocachen Almkerk17/06: Vlak voordat ik op vakantie zou gaan ben ik nog even met Danny gaan fietsen. We gingen ook nog even Geocachen en vonden deze leuke (en goed verstopte!) cache.

Alhambra Granada19/06: Van 18-26 juni ging ik met vriendin Stephanie op autorondreis door Andalusië. Onze start was in Granada, waar we het Alhambra bezochten. Prachtig toch?!

Tapas Cordoba bij Mezquita21/06: In Cordóba aten we heerlijk tapas, lekker!

Alcazar23/06: Het Alcazar was prachtig :). De architectuur is zó mooi!
Gran Hotel Benahavis view 24/06: Ons laatste hotel bevond zich in Benahavis (nabij Marbella) en had twee grote zwembaden. Daar hebben we twee dagen liggen zonnen, haha. En wat een uitzicht hè!

Lunch Gran Hotel BenahavisEen heerlijke sandwich met kip en bacon. YUMMY. 

Gran Hotel Benahavis25/06: Smullen van onze hamburgers op onze laatste avond in Spanje!

Gran Hotel BenahavisEn nog even poseren voor de mooie fontein :).

wpid-michael-jackson-lori-stoll-rare03.jpg25 juni is ook de dag dat mijn idool in 2009 overleed.. dus aan het zwembad heb ik non-stop naar Radio 10 geluisterd, want zij hadden een MJ-dag! Meh, ik mis mijn idool heel erg 😦 ..

3T FOUTE PARTY QMUSIC DEN BOSCH26/06: Vrijdagochtend kwamen we weer aan op Eindhoven en die avond vertrok ik richting Den Bosch. Ik ging namelijk met andere 3T-fans naar de Q-Music Foute Party. WANTDAARGING3TOPTREDEN!

Dus mijn vader & broertje brachten mij naar de Brabanthallen en toen ik uitstapte stonden de 3 mannen daar opeens! Ze waren een Jackson-documentaire aan het filmen, helemaal leuk! Ik ben dus weer met ze op de foto gegaan en de foto’s + verslag kun je HIER vinden.

3T fansNa lang wachten met Wenxia, en later ook met andere 3T-fans uit o.a. Duitsland en Frankrijk, mochten we naar binnen! 

QMusic Foute Party 2015 Brabanthallen Den Bosch Kijk hoeeee druk! Het was ONWIJS leuk, heerlijk gefeest! Ben echt gek op 90’s muziek :).

27/06: Lieve Annick vertrekt weer voor in ieder geval 1 jaar naar Granada, Spanje. Dus ik moest haar natuurlijk nog even meeten voordat ze zou vertrekken. We lunchten gezellig samen en hebben even goed bijgekletst en afscheid genomen.

Ik ga je missen meis, maar ik heb er alle vertrouwen in dat alles goed komt! Zet ‘m op daar! (Annick Nieuwkoop: waarbenjij.nu).

Harry had me gemist (liehief!) en hij had een etentje geregeld bij Wereld Restaurant Atlantis in Gouda. Wij zijn gek op ‘vreetschuren/buffet’ en hebben onze buiken goed gevuld haha.

Wereld Restaurant Atlantis GoudaTof restaurant, aanrader!

30/06: Op dinsdag heb ik samen met mijn ouders mijn nieuwe appartementje helemaal (!!) schoongemaakt. Wát een werk haha. Maar het is nu brandschoon en ik kan niet wachten tot ik ga verhuizen half juli!

En dat waren de foto’s van afgelopen weken. Lekker druk, maar ik heb intens genoten van ieder moment! Deze week afscheid nemen van therapie, mountainbiken met vrienden en die week daarop verhuizen naar Zuid-Holland. Spannend, maar leuk!

Veel liefs, Stephanie
Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube

 

17 gedachtes over “Fotodagboek #34 | One Direction, Andalusië en 3T ontmoeten

  1. Wat een mooie foto’s en wat een heerlijke vakantie heb je gehad! Tapas is altijd zó lekker. Ik kan haast niet meer wachten totdat ik weer naar Spanje ga als ik jouw foto’s zo zie.

    Liefs,

  2. Wat heerlijk allemaal! En wat een super tof jurkje! Staat je heel goed ook! Ik kocht ook altijd veel bij Vero Moda, maar hier bestaat dat niet helaas 🙂

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

