Fotodagboek #35 | Afscheid therapie, fotoshoot en VERHUIZEN!

Fotodagboek #35 | Afscheid therapie, fotoshoot en VERHUIZEN!En het is alweer bijna augustus (of nou ja, ‘bijna’..) en ik heb mijn foto’s van juli nog niet eens met jullie gedeeld! Ik heb, zoals je hier kunt lezen, best wel drukke dagen achter de rug! 18 juli verhuisde ik namelijk naar Dordrecht na 7 jaar in een studentenhuis in Barneveld te hebben gewoond. Ook mijn therapie kwam aan zijn eind en inmiddels ben ik druk bezig met inrichten en solliciteren. Ik heb er zin in! 

04/07: Die avond was Harry bij mij en check deze prachtige lucht. Ik heb daar echt een zwak voor trouwens! Wens dan altijd dat ik spontaan talent krijg voor schilderen, maar helaas zal ik deze mooie luchten nooit kunnen schilderen.

05/07: De dag erna hebben we lekker gewandeld in Barneveld en een ijsje gegeten. Yummie! Tip schepijs Barneveld: IJssalon La Gallina.

GGZ Barneveld06/07: Nog een ochtendje therapie en voorbereiden op het afscheid van donderdag. Heel spannend en zag er best wel tegenop, maar ik keek er ook naar uit. Erg dubbel gevoel!

Webshop bestelling Petit Louise ervaring07/07: Bij Richarda, van de webshop Petite Louise, bestelde ik allerlei kaarten voor mijn afscheid op therapie. De levering was prima op tijd, bedankt!

Knorr pakket Beef Shanghai08/07: Ik maakte voor het eerst Beef Shanghai (uit een pakje, dat wel..) van Knorr. Echt onwijs lekker en gemakkelijk, dus ik maakte het die weken erna nog een paar keer!

Fotografie Laura Visser09/07: Op donderdag had ik mijn afscheid op therapie. Taart mee en voor iedereen een persoonlijk kaartje met bemoedigende teksten en lieve teksten. Ook ik kreeg van ieder groepslid en de hoofdtherapeute een kaartje terug. Deze kaarten zal ik nog vaak nalezen!

Na wat tranen, maar vooral veel smiles was het tijd om toch écht afscheid te nemen van de groep. Ik ben echt klaar voor een nieuwe start, maar ik ga de groep ook zeker missen. Het was dus erg dubbel!

Daarna nog een fotoshoot gehad in het  bos en dit is er één van!

Sims 4 korting via Origin09/07: Op Twitter zag ik bij LauraDina en Laura een 40% kortingscode voor de Sims 4 voorbij komen. Omdat ik therapie zo succesvol heb afgerond, gunde ik mijzelf dit cadeautje wel. En aahh wat is de Sims 4 tof!

The Sims 4 Origin korting10/07: Ook de dag erna speelde ik Sims en zoals je ziet was mijn karakter nogal verliefd ;).Mountainbiken Pater Bike Totaal in Leersum11/07: Op deze zonnige zaterdag ging ik, heel tof, met vrienden mountainbiken op de Utrechtse Heuvelrug! WJ had de bikes geregeld via Pater Bike Totaal in Leersum. De fietsen waren in prima staat en we hebben een erg leuke middag gehad welke we hebben afgesloten met een heerlijke pannenkoek! Zeker voor herhaling vatbaar. Lovely friends ❤

Billy Elliot musical Scheveningen theater juli 2015, mening14/07: Dinsdag’s ging ik met mijn moeder naar de musical Billy Elliot in het AFAS Circustheater in Scheveningen. Ik vond de musical verrassend goed. Echt een aanrader! Bedankt mams voor deze avond!

Zelf goulash maken. 16/07: Op donderdagavond kookte huisgenootje Stefanie en ze maakte goulash. Het was echt heerlijk en gezellig. Weer goed bijgekletst die avond!

Vink sloop Barneveld17/07: De dag erna kwamen mijn vader en broertje langs om alvast mijn bureau en bed uit elkaar te halen en vervolgens naar de sloop te brengen. Dat ging allemaal voorspoedig, dus we besloten ook alvast mijn hele kamer schoon te maken voor de verhuizing. Zelf had ik alle dozen al naar beneden gezet deze week, wát een werk!!

Kees Smit Tuinmeubelen showroom AmersfoortDie middag reden we ook nog even langs Kees Smit Tuinmeubelen in Amersfoort. Ik won namelijk onlangs een cadeaubon bij Skyradio en kocht daarvan deze mooie, zwarte tuinstoel (meer passen er ook niet op mijn balkonnetje haha). 

Kees Smit Tuinmeubelen showroom AmersfoortWe werden uiterst vriendelijk geholpen door één van de verkopers van Kees Smit Tuinmeubelen. Ook zag de showroom er prachtig uit, worden je spullen netjes thuisbezorgd en krijg je wat te drinken aangeboden. Top service, dat mag zeker gezegd worden!

11754586_1159891374037110_3792216042488104711_oDie middag heb ik ook nog met mijn naamhuisgenootje foto’s genomen. Yay memories voor later! Ga je missen Stef! Thanks voor alle fijne gesprekken, gezelligheid, gekke verhalen en avondjes samen! XZoals je ziet hadden we mijn kamer inmiddels helemaal leeggehaald en schoongemaakt, dus voor één nachtje zou ik op de grond slapen. No problemo! Morgen is het zover: de verhuizing! Ik kon er niet goed door slapen, maar ben de nacht toch doorgekomen met wat Valeriaan uiteindelijk, haha.

Verhuizen18/07: De dag van de… VERHUIZING!!

Verhuizen Bo-Rent ervaring bus huren (sprinter)Ik had alles beneden al klaargezet, dus we hoefden de spullen alleen nog mooi passend in het busje te zetten. Het busje huurden we bij Bo-Rent Dordrecht. Het erin zetten was nog best wel een gedoe, maar we hadden het eigenlijk vrij snel voor elkaar!

In Dordrecht stonden mijn ouders en broertje al te wachten. De hele dag zijn we bezig geweest met spullen de trap optillen, inrichten, schoonmaken, wasmachine/bed/bank ophalen en nog veel meer. Hier heb ik door de hectiek v.d. dag geen foto’s van gemaakt. Alles ging gelukkig voorspoedig!

Daarna gezellig met z’n allen frietjes gegeten en de dag goed afgesloten. Nogmaals: BEDANKT VOOR AL JULLIE HULP!! Ik ben jullie allemaal heel dankbaar!IKEA zondag shoppen bureau19/07: Die nacht was Harry bij mij blijven slapen en gingen we zondag’s gezellig naar de Ikea. Ik kocht o.a. een nieuw bureau voor mijn geliefde Alternate pc, want die is zowat heilig haha.
Ikea restaurant Zweedse Balletjes En ik at, volgens mij voor het eerst, Zweedse balletjes met Harry. Lekker hoor!21/07: Inmiddels ben ik een beetje gesetteld en heb ik een groot gedeelte al ingericht. Hier keek ik de serie “American Horror Story” via Netflix. Heerlijk zo’n abonnement!

22/07: Schoonmaken, opruimen, solliciteren, gamen, opruimen, schoonmaken, solliciteren etc. Nuttige bezigheden al zeg ik het zelf!

Denda Games spelen pcEn tussendoor even een spelletje spelen. Had nog wat Denda Games liggen. Vreselijk slechte spellen eigenlijk, maar ik vermaak mij altijd wel met zulke “zoek & vind” spelletjes.Review Skydive Roosendaal 25/07: Skydiven met Harry: AWESOME!! Artikel volgt :).

Komende dagen zal ik veel bezig zijn met solliciteren, artikelen schrijven voor mijn blog, afspreken met vrienden en inrichten van mijn huisje. Benieuwd naar mijn andere kanalen? Volg mij dan op Bloglovin, InstagramTwitter, FacebookPinterest of Youtube!

Veel liefs, Stephanie

11 gedachtes over “Fotodagboek #35 | Afscheid therapie, fotoshoot en VERHUIZEN!

  1. Mooie foto’s heb je, leuk overzicht! Fijn dat je verhuisd bent, dat is toch altijd een klus. Veel plezier & geluk in je nieuwe huis. De foto in het bos is prachtig!

  2. Wat leuk allemaal! Verhuizen brengt altijd zoveel stress met zich mee, dus goed dat dat bijna helemaal achter de rug is! 🙂

  3. Oh die haard in je nieuwe huisje, leuk! Zweedse balletjes vind ik nog lekkerder met satesaus trouwens. En gaan jullie samenwonen eigenlijk? Ben nu al benieuwd naar het skydive verslag!!

  4. Oh Billy, hahahaha jaaaaaaaaaaaaaaa nu snap ik hem, en die foto heb ik ook van mijzelf, alleen heeft mijn vriendin niet zo op een perfect tijdstip de foto geklikt en er stond een rij, maar ik sta er ook op met….. lol en zat ik er 11 dagen na jou, echt een super musical inderdaad 😀

    Succes met de verhuizing en als het ooit weer rustiger wordt? Ben je welkom in Almere om eens een lucht te komen leren schilderen, gewoon zomaar 😉 In mijn Atelier.

    X

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

