Fotografie Laura Visser | Vriendinnen fotoshoot in het bos – Barneveld

Fotografie Laura Visser | Vriendinnen fotoshoot in het bos - BarneveldOnlangs heb ik samen met twee vriendinnen, Laura en Bianca, een fotoshoot gehad in bos. Laura fotografeert vaak in haar vrije tijd en wilde eens leuke foto’s maken op Landgoed Schaffelaar in Barneveld. Superleuk natuurlijk, dus dat wilden we wel!

We zochten een mooi plekje uit in het bos en Laura (LVisserFotografie) klikte er op los. Hartstikke leuk om eens mooie, professionele foto’s te laten maken, want ik vind foto’s zó belangrijk om te hebben voor later! Om en om maakten we vervolgens nog wat foto’s van elkaar, zodat Laura er zelf natuurlijk ook op zou komen te staan.

Het zijn echt prachtige foto’s geworden waar ik echt superblij mee ben! Een mooi aandenken aan mijn tijd in Barneveld en deze twee lieve vriendinnen die ik daar heb leren kennen! ❤ #Memories

Kijk je mee?

Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, Barneveld Vriendinnenshoot door Laura Visser Fotografie Voorthuizen, BarneveldEn als afsluiter deze prachtige foto van Laura zelf 🙂 echt een plaatje! Laura, bedankt voor alle mooie foto’s!

Copyright alle foto’s: Laura Visser Fotografie, Voorthuizen.
Facebook: 
www.facebook.com/LVisserFotografie

“En nu neem ik na 7 lange jaren afscheid van Barneveld, maar niet van de mensen die ik daar heb leren kennen.. zij blijven voor altijd dichtbij me.”

Liefs, Stephanie
* Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en/of Youtube

12 gedachtes over “Fotografie Laura Visser | Vriendinnen fotoshoot in het bos – Barneveld

  1. Wat ontzettend leuk en mooi! Altijd even lastig als je gaat verhuizen naar verder weg. Gelukkig blijft zo een vriendschap voor altijd. Heel mooie herinneringen zo 🙂

  2. Prachtige foto’s en ja soms zijn ze heel belangrijk, zo hebben wij pas geleden per ongeluk een geweldige familie foto kunnen maken, dat was ook al veel te lang geleden.

    Je gaat dus weg uit Barneveld lees ik, ik lees je nu pas voor het eerst en direct hop… Dit is in elk geval voor forever!

    X

  3. Dat zijn hele mooie foto’s geworden! Altijd goed om die te hebben. Als je het later niet meer zo goed weet, herinneringen wilt ophalen of wilt doorvertellen met ‘plaatjes’ erbij! 😉

    *photo’s are an imprint of memory

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

