Fotodagboek #36 | Solliciteren, Brilservice en Disneyland Paris!

Fotodagboek #36 | Solliciteren, Brilservice en Disneyland Paris!Vorige week maandag schreef ik al dat ik druk was met solliciteren en dat ben ik nog steeds! Inmiddels wat gesprekken gepland staan en ik hoop dat één van die gesprekken wat word. Heb echt veel zin om aan het werk te gaan! Daarnaast een lenzencontrole gehad, een onwijs gave prijs gewonnen en bij mijn ouders langs geweest. Bezorgbeer Dordrecht, saté26/07: Zondag kwamen mijn ouders en broertje weer gezellig langs in m’n appartementje. Nadat ze weg waren had ik to-taal geen zin meer om te koken, dus bestelde ik voor het eerst wat in Dordrecht. Ik besloot te kiezen voor “De Bezorgbeer” (Beren Eetcafés) en de saté was heerlijk!

American Horror Story Netflix Tijdens het eten keek ik aflevering van “American Horror Story” via Netflix. Nog steeds zó blij met mijn abonnement! En de serie is ook echt awesome. Goedgekeurd dus!

Nieuwe huisgenootMijn ouders hebben ook alvast de kooi voor mijn nieuwe huisgenootje meegenomen. Ra ra, wie zal daar toch in gaan wonen? Informatie volgt snel!

Level 57 Hay Day27/07: De hele dag solliciteerde ik op allerlei toffe vacatures. En ik bereikte die avond ook eindelijk level 57 op Hay Day en typte meteen een artikel uit over mijn favoriete games. Het artikel kun je lezen op 7 augustus.

Pastel letterslinger Goodiebagshop.comEn ik ben zo blij met mijn letterslingers! Ze komen van de webshop “Goodiebagshop.com” en de review kun je deze woensdag lezen op m’n blog.

Die avond reageerde ik weer op een aantal leuke vacatures! Hoop dat ik snel een toffe baan vind, want heb er echt onwijs veel zin in om lekker aan de slag te gaan! Daarna deed ik nog één van mijn favoriete games van dit moment, vertel ik jullie vrijdag meer over.

Regenbui Gorinchem30/07: Donderdag had ik een afspraak bij de Brilservice in Gorinchem, het bedrijf waar ik al 14 jaar mijn lenzen koop. Nu ik verhuisd ben, ben ik natuurlijk ook overgestapt van filiaal. Altijd even spannend welke medewerkers er werken, maar wederom werd ik onwijs klantvriendelijk benaderd en geholpen. Topteam!

MAAR WAT REGENDE HET HARD, niet te geloven haha. Gelukkig kwam ik toevallig mijn vader tegen tijdens het lopen en kon ik met hem meerijden naar de Brilservice.

Niet lang daarna ontving ik een bericht van Hertz en Disneyland Paris dat ik maar liefst 4 (!) tickets voor Disneyland Paris had gewonnen. ONGELOOFLIJK! Letterlijk zo blij als een kind!! Bedankt Hertz Nederland en Disneyland Paris!

Rat AmiOok knuffelde ik weer met m’n vriendjes, namelijk onze ratten Ami, Boulie en Flappie (laatste twee zijn broertjes). Ami zie je op de foto en hij wordt rond oktober 3 jaar, en dat is oud voor een rat! Hij is echt onwijs dun de laatste weken en sleept met zijn achterpoten (achterhandverlamming). Maar verder is hij nog fit en eet en drinkt goed!

2015-07-31 15.55.3831/07: Vandaag ontving ik drie hele leuke pakketjes van Goodiebagshop.com, Seepje (via Duurzaamheidskompas) en ShopAmerica.nl! Er volgt snel meer informatie over deze producten op mijn blog.

M&M's USA Limited Edition ShopAmerica.nlEn ook deze M&M’s had ik besteld. Zelfde smaak als andere M&M’s uiteraard, maar wel grappige kleuren!

2015-08-01_17.27.4301/08: Lekker productief bezig met fijne achtergrondmuziek via Spotify.

Dat was mijn weekje alweer! Ik ga weer verder met solliciteren en bloggen! Hoop dat de zon snel terugkomt!

Ga jij nog op vakantie? 

Liefs, Stephanie
* Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, FacebookPinterest en/of Youtube

10 gedachtes over “Fotodagboek #36 | Solliciteren, Brilservice en Disneyland Paris!

  1. Nee ik ga niet op vakantie, i’m wishing, hahaha

    En dat was een drukke week, en ja die regen, gelukkig is de zon er nu weer 😀 En kunnen we genieten, ik hoop dat jij snel een hele leuke baan zult vinden!

    X

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

