At the moment | Mijn drie favoriete games

At the moment | Mijn drie favoriete gamesOndanks dat ik vroeger vaker gamede dan dat ik nu doe, wil ik toch mijn favoriete games van dit moment met jullie delen! Meestal speel ik pc-games, maar ik speel ook vaak spelletjes op mijn smartphone. Ik deel mijn drie favoriete games vandaag met jullie, maar ik ontvang ook graag tips voor games die ik nog niet ken. Dus kom maar op!

Hay DayAt the moment | Mijn drie favoriete games: Hayd ayHay Day is echt mijn verslaving wat betreft smartphonegames. En het is ook nog eens super simpel, iedereen kan deze game spelen! Je begint met een simpel boerderijtje met wat kippen, grond en een vrachtwagen voor bestellingen. Je kippen leggen weer eieren en daar kun je weer producten van maken en vervolgens verkopen. Hoe hoger je level, hoe verder je komt qua dieren, productie, grond, opdrachten en andere onderdelen. Superleuk!

Ik ben inmiddels bijna bij level 57 (zie afbeelding). Dan zijn er ook meteen weer nieuwe producten beschikbaar. Leuk leuk!

Sims 4At the moment | Mijn drie favoriete games: Sims 4Ik denk dat iedereen het concept van de Sims wel kent: huisje, boompje, beestje. Onlangs kocht ik via Origin (met 40% korting, halelujah!) de Sims 4 en de uitbreiding “In de natuur”. Jammer dat er nog zo weinig uitbreidingen beschikbaar zijn en daarnaast vind ik ze ook vrij duur.

Inmiddels heb ik al zo’n 18 uur gespeeld sinds mijn aankoop en ontdek ik iedere keer weer nieuwe dingen in het spel. Ik kan niet wachten tot ik wat geld over heb om nog een uitbreiding aan te schaffen!

Clicker HeroesAt the moment | Mijn drie favoriete games: Clicker HeroesClicker Heroes is een gratis, online game welke ik onlangs ontdekt heb. Op het eerste gezicht is het maar een raar spel, maar ik vind het stiekem een toffe, unieke game! Je klikt op een monster tot het dood is en koopt met het geld dat je verdient vervolgens nieuwe helden (zie links, zodat de monsters in de volgende levels sneller doodgaan. Je blijft je helden upgraden, want je monsters worden steeds sterker. Voor de hoofdbazen moet je helemaal goed voorbereid zijn, want die zijn al helemaal niet te verslaan soms!

Dat waren mijn drie favoriete games van het moment! Speel jij deze games ook en heb je nog tips voor andere toffe games?

Benieuwd naar mijn andere kanalen? Volg mij dan op BloglovinInstagramTwitter, FacebookPinterest en/of Youtube!

Liefs, Stephanie

5 gedachtes over “At the moment | Mijn drie favoriete games

  1. Hayday, daar heb ik het geduld niet voor. Zo jammer dat het teveel gericht is op geld. Clicker Heroes ken ik niet en ga ik zo gelijk checken! Bedankt voor de tip. Zelf spel ik af en toe 2020: My Country. Soort van Sim City zeg maar. En natuurlijk Angry Birds 2 op mijn telefoon.

  2. Hay Day, het is misschien weer eens tijd om dat op te pakken! Sims4, Jaaa!

    Ook zeer benieuwd naar Clicker Heroes, dankje voor de tip 😉

    Zelf heb en doe ik soms op de pc Minecraft, Halo, Skyrim, Sims2/3/4, SimCity e.d.

    Op mobiel vind ikzelf Tiny Tower erg leuk. Flatje bouwen, mensen woning laten huren en zorgen dat ze bij hun droombaan komen.

  3. Oh ik ben erg verslaafd geweest aan Hay Day, maar nu niet meer zo eigenlijk. Ik heb op onze computer ook Sims staan, maar ook Rollercoaster Tycoon, Theme Hospital en Titanic (die twee laatste zijn oude maar toffe games.) Mijn man speelt graag Age of Empires.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

