Unieke hobby’s | Heb jij een te gekke hobby?

Unieke hobby's | Heb jij een te gekke hobby?Vandaag ontstond bij mij het idee voor een nieuwe rubriek, namelijk “unieke hobby’s“! Zelf hoor ik regelmatig dat ik vrij ‘gekke’ hobby’s heb, zoals elongated coins verzamelen en meedoen aan prijsvragen. En nu ben ik op zoek naar jóu!

Want ook jij hebt vast één of meerdere leuke hobby’s?! Het lijkt mij hartstikke leuk als ik jou er kort over mag interviewen voor mijn blog!

– Iemand met een gekke, interessante, leuke, bijzondere of grappige hobby!
– Plaats in de reacties je hobby (als je mee wilt doen) en vul je e-mailadres in in het daarvoor bestemde vakje. Of mail naar stephanievdrunen@live.nl.
– Ik stuur je dan een aantal vragen toe die je vervolgens mag beantwoorden. Stuur eventueel wat foto’s mee en bijv. de link naar je blog/website.

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik, want ik ben echt gek op toffe hobby’s! En misschien brengt het mensen we op ideeën :).

7 gedachtes over “Unieke hobby’s | Heb jij een te gekke hobby?

  1. Leuk idee zeg! Vroeger spaarde ik suikerzakjes en volgens mij heb ik ook nog een blauwe maandag postzegels verzameld haha, maar nu heb ik geen gekke hobby’s meer. Ben benieuwd wie er wat leuks gaat vertellen!

  2. Wat een leuke hobby’s! Zelf spaarde ik altijd alles van Coca Cola, maar niet voor mezelf. Nee, ik spaarde alles voor mijn zusje. Niet omdat zij het wilde, maar omdat ik vond dat ze dat zou moeten sparen. Best grappig!

  3. Borduren, tekenen, schilderen, suikerzakjes dus ooit, postzegels ja ook ooit, lol, schelpen verzamelen, doe ik nog wel als ik de kans krijg, dat is helaas weinig. Kralenboompjes gemaakt en pfffffffffffffff zoveel gedaan, dat ik het niet eens meer weet allemaal, hahaha

    X

  4. Ik spaarde vroeger theezakjes, maar ik weet niet of ik die nog heb. Mijn grootste hoby op dit moment is geocaching en waarschijnlijk bljjft dat ook nog wel even zo.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

