Fotodagboek #37 | Dordrecht, muurposters & Bean Boozled challenge

Fotodagboek #36 | Dordrecht, muurposters & Bean Boozled challengeAfgelopen weken solliciteerde ik veel en ik begon het nog leuk te vinden ook, haha. Ik reageerde alleen op de vacatures die mij echt aanspraken en werd dan ook uitgenodigd voor een aantal gesprekken, heel fijn! Daarnaast sprak ik af met vrienden en ging ik een avondje met Harry naar de bioscoop. 

Fotodagboek #36 | Dordrecht, muurposters & Bean Boozled challenge01/08: Lekker wokken!

American Horror Story via NetflixDie avond keek ik ook wat afleveringen van American Horror Story. Ik heb inmiddels seizoen 1 t/m 3 gezien, nu 4 nog.Dordrecht wandeling02/08: Die zondag was Harry bij mij en wandelden we gezellig samen door Dordrecht. 

Knorr Durum04/08: Die avond kookte ik voor mijzelf Dürum m.b.v. een pakje van Knorr. 

Taj Jackson birthdayIk feliciteerde Taj Jackson (van 3T), want hij werd deze dag alweer 42 jaar. Op 16 vierde TJ zijn 37e verjaardag en op 8 augustus werd Taryll 40 jaar. Ik vind ze trouwens echt veel jonger lijken haha. 06/08: Donderdag voelde ik me echt ziek gewoon (hoofdpijn, misselijk). Ook zat ik gewoon even niet zo lekker in m’n vel. Ik wil dolgraag aan het werk, want heb nu echt te weinig om handen en teveel tijd om na te denken. 

De avond ervoor waren gezellig een vriendin en twee vrienden op bezoek geweest en hebben we foto’s van hun vakantie gekeken. Telfort standaard internet aansluiten07/08: Mijn pakketje van Telfort kwam binnen! Half augustus kan ik het internet hier aansluiten, yay! Ei op brood07/08: Een keertje ei op brood, lekkerrrPosters van mijn favoriete seriesEn omggg, mijn posters (Posters.nl) kwamen binnen. ZO blij mee! Ik zei altijd dat als ik echt een plekje voor mijzelf zou hebben, ik het heel nerdy in zou richten met posters van mijn favoriete series. So here they are, haha.  Salade lunch, supermarkt PlusMeestal eet ik salades van de AH, maar die zit hier niet echt in de buurt. Nu doe ik dus mijn boodschappen bij de Plus en deze Hollandse salade was écht heel lekker! Furtjuh youtubeOndertussen keek ik naar wat toffe video’s, o.a. van Rutger (Furtjuh), Monica (Monica Geuze) en Steve (OGMrWonder). 08/08: Zaterdagavond kwam m’n lief naar Dordt. Samen eten en daarna even lekker een avondje ‘uit’. IJsjes Helado Rotterdam ZuidIJsjes eten in Rotterdam, lekker! 

Beren Eetcafe Rotterdam Zuid, KuipEn daarna dronken we eerst nog even wat het Beren eetcafé bij Rotterdam Zuid (vlakbij de Kuip), want we hadden de film gemist i.v.m. files door de wedstrijd tussen Feyenoord – FC Utrecht. Dus we namen een film later, die van 21:20, ook goed!Minions snoepje PatheEn oh dit was zo tof! Niet per se omdat het Minions waren, maar omdat ik die snoepjes vroeger de hele dag door at haha. Fantastic 4 bioscoop PatheWe gingen dus naar de film Fantastic 4 en we vonden hem allebei vermakelijk! Niet per se een geweldig verhaal of sterk plot, maar wel een leuke film om te zien als je van Marvel houdt.

Bean Boozled Challenge met vrienden, Shopamerica09/08: Marian en Wim kwamen gezellig op bezoek in m’n nieuwe woning. Zij hebben ook helpen verhuizen (zie hier) en hadden mijn huisje nog niet volledig ingericht gezien.

Bij Shopamerica.nl bestelde ik nogmaals de Bean Boozled snoepjes en we namen een video op. Ik weet nog niet of ze online komt, maar dan zien jullie hem vanzelf verschijnen haha. HET WAS HEEL VIES.
Ze besloten mee te eten, dus de mannen haalden nog wat extra boodschappen. Heel gezellig, lief dat jullie er waren!

Dat waren de foto’s van afgelopen alweer. Klik hier voor de foto’s van fotodagboek nr. 36.

Wat zijn jouw plannen voor deze week?

Benieuwd naar mijn andere kanalen? Volg mij dan op BloglovinInstagramTwitter, FacebookPinterest en/of Youtube!

Liefs, Stephanie

8 gedachtes over “Fotodagboek #37 | Dordrecht, muurposters & Bean Boozled challenge

  1. Heerlijke plog is dit gewoon, lekker genoten heb je op die ene dag na dan. Hier dito in de afgelopen week, en deze week? Mijn normale dingen, met als extra, lekker extra trainen en ja daar vallen mijn fietstochten ook onder. 😉

    X

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

