Fotodagboek #30 | Werkendam, Den Bosch, Best, Rotterdam, Barneveld

Fotodagboek #30 | Werkendam, Den Bosch, Best, Rotterdam, BarneveldZON! Hij schijnt weer, heerlijk! Het waren voor mij twee goede weken met veel positieve momenten. De zon schijnt weer en ik probeer daar zoveel mogelijk van te genieten.

Smoothie drinken V&D Gorinchem10/04: Gezellig lunchen met mijn mams bij de V&D in Gorinchem.

Blog Samsung Gear FitDeze Samsung Gear Fit kreeg ik maar niet verkocht, dus ik besloot hem zelf maar te gaan gebruiken. Ik had namelijk net die week een nieuwe telefoon besteld, namelijk de Samsung Galaxy S5. En die matchen natuurlijk perfect, dat had ik daarna pas door haha.

11/04: Hallo zaterdag! Even een selfie maken, mijn huid knapt namelijk echt op! Mijn acne word steeds minder, erg blij mee. Zal er binnenkort weer even wat over schrijven. 

Voorstelrondje:
Ratje Ami, japanner gewoonoor gladhaarHi, ik ben Ami en ik ben ongeveer 2,5 jaar oud!

Ratje Boulie, gladhaar, dumboOh hi.. ik ben Boulie en ik ben nu 1 jaar en 2 maanden oud. Ik ben trouwens het broertje van Flappie!

Ratje Flappie, gladhaar, dumboIk ben dus Flappie ^_^!

XNB Notebooks Den Bosch showroomDie zaterdagmiddag was ik uitgenodigd in de showroom van XNB Notebooks. Waarom? Dat lees je later nog in een los artikel.

Michael Jackson History Beeld in BestIf you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.” (Michael Joseph Jackson)

Michael Jackson History Beeld in BestDaarna reden Harry en ik door naar de Mc Donald’s in Best. Daar staat een onwijs groot Michael Jackson beeld uit het HIStory tijdperk. Daar heb ik ook een tatoeage van laten zetten. Zie hier!

Het hele weekend was ik gezellig bij Harry en het was weer fijn samen! Wandelen, lachen en ijsjes eten.

Game of Thrones s05e0113/04: AAH Game of Thrones is weer begonnen! S05E01 om precies te zijn. Toffe aflevering was het weer, ben dan ook erg benieuwd naar dit seizoen.

4159998_700bEn mijn scriptie mag ik ook niet vergeten haha. Vandaag kreeg ik weer feedback terug op mijn plan van aanpak. Nog wat dingen aanpassen en dan KNALLEN!

2015-04-14 19.46.07 (Kopie)14/04: Die avond besloot ik mijn Gear Fit uit te testen en 10000 stappen te gaan zetten in het bos. Een flinke wandeling zou het uiteindelijk worden, terwijl ik dacht: “Dat doe ik wel ff” haha.

Samsung Gear FitMaar na een tijdje was het gelukt: 10000 stappen! Ik heb uiteindelijk doorgelopen totdat ik zo’n 12000 stappen had gezet. Dit ga ik vast vaker doen!

Kasteel de Schaffelaar Barneveld bosWat een plaatje hè! Met deze view is een wandeling geen straf.

Arla Biologisch Yoghurtijs18/04: Zaterdag ging ik gezellig naar die lieve Annelise (check hier haar blog!). Ze had lekker ijs gekocht en daarna zijn we leuke (outfit)foto’s gaan maken. 

GiessenWe zijn ook even een kijkje gaan nemen waar Annelise met haar vriend gaat wonen (huis moet nog gebouwd worden). En daar hing deze leuke schommel!

A15 wegrestaurant GorinchemDie avond ging ik heerlijk uit eten met Harry, zijn twee zussen & aanhang. We aten bij A15 Wegrestaurant Gorinchem (aanrader!) en dit was mijn toetje. LEKKER! En 3 miljoen kcal haha. 

2015-04-19 14.09.5719/04: AAAAAH GAME OF THRONES is onlangs weer begonnen. 1 van mijn favoriete series! Benieuwd naar welke series ik nog meer kijk? Zie deze tag.

2015-04-19 15.29.37Tijdens een heerlijke wandeling met m’n lief zagen we deze schattige eendjes! Met z’n allen: “Awwwwwww!”

2015-04-19 17.38.52En we sloten het weekend af met Mc Donald’s, heerlijk!

Deze week ga ik weer snel verder met mijn scriptie! Oh en zie hier fotodagboek nr. 29, de vorige.

Wat heb jij gedaan afgelopen weekend?

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube.
Liefs, Stephanie ❤

6 gedachtes over “Fotodagboek #30 | Werkendam, Den Bosch, Best, Rotterdam, Barneveld

  1. ik kijk uit naar dat logje over XNB notebooks 🙂
    Zeg nou niet dat je een laptop gekregen heb of ik ga gek worden van jaloersheid :p

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.