Lichtpuntjes #5 – Feestdagen, prijsvragen en Twitter

Lichtpuntjes #5 – Feestdagen, prijsvragen en Twitter

Vorige week plaatste ik deel #4 van mijn lichtpuntjes. Toen vertelde ik jullie dat ik bezig was met solliciteren, lekker sociaal was en blij werd van muziek. Vandaag plaats ik weer de lichtpuntjes van afgelopen week! 🙂 (Foto gemaakt door mijn broertje Danny)

♥ Lekker relaxed aan het bloggen, ik kan er echt van genieten!
♥ De feestdagen maken me blij en dat komt voornamelijk door de blije lichtjes en kerstbomen!
♥ Gezellig en regelmatig appen met vriendinnetjes, goed voornemen dat nu al lukt.
♥ Het programma Suprise Surprise op SBS6 kijken, wat mooi en bijzonder zijn zulk soort programma’s toch. Daar kan ik echt van genieten!
♥ Voor het eerst in jaren (sinds 2010?) thee gedronken. Viel me reuze mee!
♥ Foto’s terugkijken op mijn externe harde schijf, zo leuk om terug te zien!
♥ Alvast een deel van het geld voor mijn tattoo gekregen van mijn ouders (verjaardagscadeau). Bedankt!!
♥ Mijn lief die zijn werkauto vorige week heeft gekregen, yay, zo leuk!!
♥ Het weer: het is nog best warm buiten.
♥ Ik heb veel water gedronken.
♥ Nagedacht over sporten in 2015.
♥ Lekker veel prijsvragen zo rond de kerst.
♥ Veel prijsvragen winnen: nog leuker!
♥ Ik verbaasde me tijdens het kijken van The Winner Takes It All dat de stemmen van de kandidaten soms inderdaad heel erg leken op die van de originele zanger of zangeres! Heel gaaf!
♥ Lieve appjes van mijn vriend!
♥ Ik ben weer lekker actief op Twitter, is eigenlijk echt een leuk platform!
♥ Leuke blogs lezen.
♥ Heerlijk RTL Late Night kijken, wat een fijn programma is dat toch.
♥ Lekker veel chocolade eten, yummmmm.
♥ Kerstpakket bij RTL Viert de Kerst gewonnen voor mijn broertje, leuk!!
♥ Mijn moeder die twee volledig versierde kerstbomen gewonnen heeft, yes! Ik had er nog geen :D. Hij is vandaag bezorgd en ik vind hem prachtig!
♥ Ik ben privé goed bezig!
♥ Mijn kerstkaartjes zijn weer (bijna allemaal) verstuurd 🙂 zo leuk om de reacties te horen!
♥ Gezellig wezen schaatsen in Breda met friends!
♥ Lief huisgenootje die me hielp toen ik plots de griep kreeg

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op TwitterInstagram & Youtube)

3 gedachtes over “Lichtpuntjes #5 – Feestdagen, prijsvragen en Twitter

  1. Wat grappig dat je veel appen met vriendinnetjes erbij hebt staan. Ik probeer dat verdorie af te leren ;). En idd, lekker hè, het weer! Ben zo blij dat het nog geen min tien is geweest (en hopelijk ook niet meer gaat worden).

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.