Prijsvragen | Statistieken 2014

Prijsvragen gewonnen, winacties statistieken 2014

Vandaag deel ik met jullie mijn statistieken van 2014 wat betreft het invullen van prijsvragen. Mijn hele leven lang doe ik al mee met allerlei leuke acties en daarbij win ik vaak hele gave prijzen! In dit artikel lees je hoeveel prijsvragen ik heb ingevuld dit jaar, hoeveel ik heb gewonnen en wat mijn grootste prijzen waren!

In september 2013 schreef ik een artikel op mijn blog over mijn prijsvragenhobby. Benieuwd? Zie hier. Wanneer je links in de zoekbalk ‘prijsvragen’ intypt, kom je nog meer artikelen hierover tegen. Misschien wel interessant om te lezen, want ik merk dat veel mensen deze leuke hobby niet kennen.

Al vanaf mijn negende (en daarvoor eigenlijk al) deed ik al mee aan win-acties. Zo deed ik mee aan kleurplaten-acties en acties bij de lokale winkels in ons dorp. Regelmatig won ik leuke prijsjes, zoals een disco-bol of kaartjes voor het Land van Ooit.

Eigenlijk ben ik pas echt actief begonnen met prijsvragen invullen in 2012. Ik woonde al vier jaar op kamers en had het financieel lastig (en nog steeds). Daarom besloot ik actief prijsvragen te gaan invullen om zo mijn uitzet bij elkaar te kunnen sparen. En dat bleek zeer effectief en zelfs heel erg leuk te zijn!

Mijn statistieken van 2014

In 2014 heb ik 9500+ prijsvragen ingevuld en ik heb er daarvan 118 gewonnen. Dat zijn dus belachelijk veel win-acties waaraan ik heb meegedaan! In totaal heb ik nu 553 prijzen gewonnen. Ongelooflijk.. ik ben er steeds weer stil van als ik dat aantal zie. Ik steek er natuurlijk ook wel veel tijd in, maar dan nog is het niet vanzelfsprekend dat je ook daadwerkelijk wat wint.

De meeste acties vulde ik in op het internet, bijvoorbeeld via de Grazia, Telegraaf, Metro, Vriendin en soortgelijke websites. De andere helft deed ik mee door win-acties te liken & sharen op Facebook. En een aantal acties vond ik via blogs, nieuwsbrieven of in tijdschriften en kranten.

Mijn mooiste prijzen van 2014

Graag deel ik met jullie mijn mooist gewonnen prijzen van 2014!

Televisie gewonnen Vara Gids: Samsung 32 inch Smart LED-TV

Op 16 januari won ik op de Facebookpagina van de Vara Gids een Samsung 32 inch Smart LED-TV. Een onwijs gave prijs, gezien mijn oude tv’tje nog kleiner is dan mijn laptop, 4 meter breed is en van het merk SEG is (zegt me niets?). Een hele welkome prijs dus en ik ben er nog dagelijks dankbaar voor. Perfect ook voor onze uitzet!

Ipad Mini Retina gewonnen Monsterboard Facebook

Een dag later, op 17 januari, won ik een iPad Mini op de Facebookpagina van Monsterboard. Deze heb ik aan mijn vriend voor een vriendenprijsje verkocht, want hij wilde er dolgraag één hebben! Tot op de dag van vandaag is hij er blij mee, dus die is goed terecht gekomen.

Winnen postcodeloterij fiets koffietijd televisie foto

Op 18 april won ik weer wat voor mijn uitzet, namelijk mijn tweede postcodeloterijfiets via Koffietijd. Heel erg blij mee, want nu hebben Harry en ik allebei een fiets voor als we gaan samenwonen dit jaar. Mijn fiets gebruik ik al dagelijks, maar deze fiets bewaren we dus nog even.

Fotowedstrijd Lekker in het Leven, make-over, shoppingtrip Antwerpen

Op 21 mei won ik een hele gave prijs met een foto-wedstrijd bij Lekker in het Leven. Eerst moest je zorgen dat je in de top 15 kwam en daaruit werd een winnaar gekozen; en dat was ik! De prijs bestond uit een make-over (haar & make-up) en shoppen met een personal shopper voor een bedrag van €500 euro. Mijn moeder en ik boekten er een hotelovernachting bij in Antwerpen en genoten van deze superleuke dag. Die dag ben ik helemaal losgegaan bij de New Look, één van mijn favoriete winkels.

Winnaar 9-daagse autorondreis door Andalusië Groupon Travellab.nl

En de knaller van 2014 won ik op 24 december, namelijk een 9-daagse autorondreis door Andalusië op de blog van Serena, Larissa en Tara: Travellab.nl. De dag erna werd ik 24 jaar, dus was dit echt een awesome verjaardagscadeau! En daarnaast zijn zij ook nog eens mijn favoriete bloggers, zo leuk! Totaal onverwacht ook en ik zat in shock achter mijn computer ha ha. Dus in juni 2015 ga ik samen met een vriendin en ex-huisgenootje naar Spanje. Heel leuk, want in 2014 en 2015 zou ik niet op vakantie gaan i.v.m. financiën en samenwonen. Hier vind je de reisdetails.

En dat was mijn prijsvragenjaar alweer! In 2015 ga ik veel aan mijn scriptie werken, dus ik zal waarschijnlijk minder prijsvragen invullen dan afgelopen jaar. Toch hoop ik nog wat dingen voor onze uitzet te mogen winnen, zoals een kast of een boxspring bijvoorbeeld. Dat zijn toch altijd wel de grotere uitgaven.

Ik hoop dat jij mijn artikelen over het meedoen aan win-acties leuk vind om te lezen en ik hoor dan ook graag jouw mening. Doe jij zelf weleens mee aan prijsvragen?

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op TwitterInstagram & Youtube)

31 gedachtes over “Prijsvragen | Statistieken 2014

    1. Nog nooit wat gewonnen. Postcodeloterij doe ik al 20 Jr aan mee vriendenloteri je, staatsloterij etc. Hooguit een ijsje een agenda en appeltaart. De vriendenloteri je wel eens een wel leessnelheid gewonnen.

  1. Superleuk! Ik doe ook regelmatig mee aan winacties, maar zulke grote prijzen heb ik geloof ik nooit gewonnen. Ik moet dan ook wel zeggen dat ik er bij vlagen heel erg actief mee ben, maar ook regelmatig een periode helemaal niet.

  2. Wat ontzettend leuk dat je daar je hobby/sport van hebt gemaakt! En dan ook nog eens ontzettend leuk dat je zoveel gewonnen hebt! Wat een mooie prijzen, super dat je als student op deze manier toch nog mooie spulletjes voor een uitzet kunt krijgen. Zo leuk! x

  3. Echt gaaf! Ik heb nooit het geduld om prijsvragen in te vullen. Aan winacties op blogs doe ik ook nooit mee omdat ik geen zin heb om daar van alles voor te moeten doen en volgen.

  4. Woooooahhhh. Okay ik heb vanaf nu dus ook een nieuwe hobby ;-). Wat bizar al die prijzen. Well done. Extreme couponing is er niks bij;-) Ik ga je andere artikelen even lezen over of er een goede tactiek is;). Liefs

  5. Wow wow wow! Krijg je niet heel veel spam dan? Dat moet je goed bijhouden lijkt me? Wel ontzettend gaaaf! Mooie prijzen!

  6. Ik moest het je toch even laten weten…. Nav je blog dacht ik: ik ga me ook wat vaker inschrijven voor winacties. De afgelopen dagen kwartiertje per dag aan besteed. En zojuist mijn eerste prijs gewonnen: een leren tas twv 150euro. Haha zo leuk! Thanks voor je leuke blog, top tip!

  7. Wow! Dat meen je niet! Dat zijn een heleboel toffe prijzen die je hebt gewonnen. Wat grappig dat je dit allemaal bijhoudt. Ik heb zelf ook het idee dat ik nooit iets win als ik ergens aan mee doe, maar nu ik jouw succes stories lees denk ik.. Hmmmm.. Misschien moet ik t toch maar weer eens proberen! Leuke blog heb je!
    Veel liefs, xx Frederique

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.